כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ניאו 7 EL בישראל

נסחפו במחיר? מעל חצי מיליון שקל על החשמלית הסינית החדשה

יבואנית המכוניות הסיניות של ניאו (NIO) משיקה בישראל את הדגם הבכיר של היצרנית. קיבולת הסוללה היא 100 קילוואט/שעה וטווח הנסיעה הרשמי של היצרנית הוא 471 עד 501 ק"מ בהתאם לחישוקי הגלגלים שמותקנים ברכב

נסחפו במחיר? מעל חצי מיליון שקל על החשמלית הסינית החדשה
רכב פנאי חשמלי חדש מסין: NIO EL7 החל ב-555 אלפי שקלים צילום: NIO

דלק מוטורס, יבואנית המכוניות הסיניות של ניאו (NIO) משיקה בישראל את הדגם הבכיר של היצרנית: 7 EL. אבל לפני שנדבר על מה יש ברכב החשמלי הזה אנחנו נחשוף בפניכם את המחיר: גרסת הבסיס של הרכב הזה עולה 555 אלף שקל. יש לו גרסה בכירה יותר עם אבזור משודרג עולה 575 אלף שקל.

עכשיו, אחרי שנושא המחיר סולק מהשולחן ואתם יודעים כמה הרכב עולה, נצלול לנתונים: ה 7 EL הוא רכב גדול למדי שמשתרע על אורך של 4.91 מטרים. רוחבו הוא 1.99 מטרים וגובהו הוא 1.72 מטרים. אורכו של בסיס הגלגלים של ה 7 EL הוא 2.96 מטרים, לא בסיס גלגלים ענק בשביל רכב בכזה סדר גודל.

NIOרכב פנאי חשמלי חדש מסין: NIO EL7 החל ב-555 אלפי שקליםNIO

מערכת ההנעה, חשמלית כמובן, מבוססת על שני מנועים מקדימה ומאחור שמפיקים ביחד 563 כוחות סוס. המומנט המרבי של שני המנועים הוא 86.6 קג"מ, משמע למרות הגודל מדובר ברכב מהיר למדי: כדי לזנק ל-100 קמ"ש ה-7 EL ידרוש 3.9 שניות- והמהירות המרבית שלו היא 200 קמ"ש.

קיבולת הסוללה היא 100 קילוואט/שעה וטווח הנסיעה הרשמי של היצרנית הוא 471 עד 501 ק"מ בהתאם לחישוקי הגלגלים שמותקנים ברכב. יכולת הטעינה המהירה היא 125 קילוואט -לא מהגבוהות בקטגוריה - וטעינה ביתית מבוצעת במהירות 11 קילוואט, כלומר כדי לטעון רכב שהסוללה שלו ממש התרוקנה תזדקקו ללילה שלם של 9 שעות.

תא הנוסעים, כנהוג בקטגוריה, עמוס באביזרים והרשימה ארוכה: מסך מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', תאורת אווירה, מערכת שמע עם 23 רמקולים, סייען קולי, בקרת אקלים תלת אזורית, חימום מושבים ועוד אביזרים רבים. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת פחות או יותר את כל מה שאפשר לבקש מיצרן רכב: בקרת שיוט חכמה, בלימה אוטונומית, מצלמות 360 מעלות ועוד. ההזמנות נפתחו על ידי היבואן בשבוע שעבר.

 

 

 

סין רכב חשמלי דלק מוטורס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד