כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הבחירות בבני ברק

זה מה שדרשה 'דגל התורה' במסגרת הסרת הווטו

במסגרת ההסכם להורדת הווטו על מועמד אגודת ישראל בבני ברק - קיבלה דגל התורה התחייבויות בשלל נושאים ביניהם תוספת משאבים עירוניים לניקיון ותשתיות | "זה חילול השם שאין כדוגמתו שעיר התורה תיהיה מלוכלכת", אמר היום יו"ר דגל התורה בבני ברק מנחם שפירא

זה מה שדרשה 'דגל התורה' במסגרת הסרת הווטו
עיריית בני ברק צילום: פלאש 90

אם הבחירות לראשות העיר ברוב הערים החרדיות סוערות, הרי שדווקא בעיר הבירה החרדית מערכת הבחירות עוברת יחסית בשקט ועיקר הכח מושקע לסיעות במועצה. הסיעה שלפי הערכות תהיה הגדולה במועצת העיר היא דגל התורה, שמתכוונת להגדיל את מספר הנציגים בעירייה. הסיעה אף החליפה וריעננה את השורות בצעירים דומינטטים. בראש הרשימה עומד לראשונה מנחם שפירא, שיכהן כממלא מקום סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה.

'בחדרי חרדים' חושף כי נושא ניקיון העיר ובעיות התשתיות עומדים במרכז הדרישות של דגל התורה במסגרת הסיכומים והדרישות שהתקיימו בתהלך הורדת הווטו על מועמד אגודת ישראל חנוך זייברט.

לפי הסיכומים, יושקעו תוספת של משאבים רבים לניקיון העיר ושיפור התשתיות. ראש דגל התורה בעיר מנחם שפירא אמר היום באחד מכינוסי הבחירות, כי יעמוד על הדברים בצורה ברורה וחד משמעית - ולא יאפשר את העברת התקציב עד שידאגו לסיכומים של נושא הניקיון והתשתיות בעיר.

"זה חילול השם שאין כדוגמתו שעיר התורה תיהיה מלוכלכת, לא ניתן שהיא תיהיה מלוכלכת", אמר שפירא.

יצויין כי בקמפיין הבחירות של דגל התורה למועצת העיר, הודגש נושא צרכי הקהילות בעיר, כאשר כ-200 קהילות נמנות על דגל התורה, בהן גם קהילות מעולם התורה הספרדי והחרדים העובדים שנרתמו לטובת דגל התורה ואף קיימו כינוסים בעיר.

גולת הכותרת בקרה החרדים העובדים היא הוראת גדולי התורה ליו"ר דגל התורה מנחם שפירא לפתוחעבורם  מוסדות בבני ברק כדי שלא יאלצו  לכתת רגליהם לרמת גן או לתל אביב עבור מוסדות לילדיהם.

בדגל התורה שמו דגש גם על נושא הנוער המתמודד, כאשר כלל המסגרות בעיר התכנסו ושמעו תוכניות רחבות היקף שיעגנו את המשאבים עבור המסגרות שיקבלו פיתרונות יחודיים.

בני ברק דגל התוה בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד