כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הפיגוע בתחנה

הנרצח השני: רס"ל (במיל') אורי יעיש הי"ד, בן 27 ממודיעין

אחד הנרצחים בפיגוע בצומת ראם הוא חייל צה"ל במילואים אורי יעיש בן 27, ממודיעין | הקצין שנטרל את המחבל משחזר: "ראיתי את המחבל בתחנה מבצע ירי לעבר רכבים שעוברים בכביש, כרעתי ברך ויריתי בו ממרחק של עשרות מטרים"

הנרצח השני: רס"ל (במיל') אורי יעיש הי"ד, בן 27 ממודיעין
זירת הפיגוע צילום: דוברות זק"א

הותר לפרסום שמו של הנרצח השני בפיגוע בצומת מסמיה: רס"ל (במיל') אורי יעיש הי"ד, בן 27, ממודיעין, חייל בפלס״ם 8119, חטיבת ירושלים נורה ע"י המחבל ונהרג.

שני בני אדם נרצחו בפיגוע, ביניהם הבחור ישי גרטנר הי"ד. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בפיגוע הירי בצומת מסמיה בדרום, בין בני ראם לקרית מלאכי. מחקירה ראשונית של הפיגוע עולה כי המחבל ירד מרכב, ופתח באש לעבר תחנת אוטובוס שבה המתינו אזרחים. אזרח ששהה במקום נטרל את המפגע. כוחות גדולים של משטרה ערכו סריקות באזור במטרה לשלול הימצאות של מחבל נוסף.

"נסעתי ממזרח למערב, פניתי לכיוון תחנת הדלק ושמעתי ירי", שחזר רס"ן (במיל') ש' שנטרל את המחבל. "הבן שלי היה איתי ברכב, ביקשתי ממנו שיישאר שם ויזמין משטרה, חבשתי כובע זיהוי ויצאתי עם אקדח. זיהיתי את המחבל בתחנה מבצע ירי לעבר רכבים שעוברים בכביש, כרעתי ברך ויריתי בו ממרחק של עשרות מטרים עד שהוא נפל. רצתי אליו מהצד השני של הכביש ווידאתי שהוא מנוטרל".

צומת מסמיה אורי יעיש פיגוע ירי נרצחי הפיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד