כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בגשם השוטף

בבני וברק ובחריש: ילדים אותרו משוטטים לבדם

הילדים אותרו במהלך השבת כשהם משוטטים לבדם בגשם ונאספו ע"י צוותי מד"א | "עצרנו ליד בית כנסת סמוך על מנת לנסות ולאתר אנשים שמכירים אותו אבל השעה הייתה מוקדמת מאוד"

בבני וברק ובחריש: ילדים אותרו משוטטים לבדם
הילד שאותר בחריש צילום: דוברות מד"א

ילדה כבת 3 אותרה היום (שבת)  כשהיא משוטטת לבדה בגשם ברחוב שלמה בן יוסף בבני ברק. האירוע החריג אירע מעט לפני השעה 13:00. צוות אמבולנס מד"א בראשות הפראמדיק משה אליאס שהגיע למקום איתר את הילדה כשבגדיה רטובים מהגשם, הכניס אותה לאמבולנס ולאחר בדיקות רפואיות, חימום וייבוש הילדה הועברה לטיפול המשטרה כשמצבה יציב. 

פראמדיק מד"א משה אליאס סיפר: "אזרחים שראו את ילדה עומדת ברחוב כשהיא בוכה והבגדים שלה רטובים. הכנסנו אותה לאמבולנס המחומם ייבשנו אותה וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסוכנת ולוודא שמצבה יציב. לשמחתנו היא לא נזקקה לטיפול רפואי והעברנו אותה לשוטרים שהגיעו למקום ופועלים לאתר את בני משפחתה."

מוקדם יותר הבוקר (שבת), בשעה 06:20 התקבל דיווח במד"א על ילד כבן 4 שנמצא משוטט לבדו ברחוב תאנה בחריש. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות הפראמדיק איל דרורי שהגיע למקום איתר את הילד כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם, הכניס אותו לניידת טיפול נמרץ ולאחר בדיקות רפואיות, חימום וייבוש הבגדים פינה אותו להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה כשמצבו יציב. 

"הילד התהלך ברחוב כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם", סיפרו פראמדיק מד"א איל דרורי וחובש רפואת חירום במד"א רפאל בוהדנה. "מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ המחוממת, ייבשנו אותו וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסכנת חיים ולוודא שמצבו יציב. לשמחתנו הוא לא נזק לטיפול רפואי דחוף".

"הפעלנו את הסירנה ברחוב כדי לנסות ולמשוך את תשומת ליבם של בני משפחתו במידה והם מחפשים אותו ועצרנו ליד בית כנסת סמוך על מנת לנסות ולאתר אנשים שמכירים אותו אבל השעה הייתה מוקדמת מאוד ובית הכנסת היה ריק מכיוון שהתפילה עדיין לא התחילה. בהמשך הילד ניסה לכוון אותנו להגיע לגן ילדים שהוא כנראה לומד בו אבל המקום גם היה סגור. הבנו שאי אפשר להשאיר אותו ככה ברחוב והחלטנו לפנות אותו לבית החולים שם הוא יהיה תחת השגחה עד שמשפחתו תאותר."

פראמדיק מד"א, איל דרורי הוסיף: "במהלך הנסיעה לבית החולים הצלחתי ליצור קשר ולתקשר עם הילד והבנתי שהוא רעב וצמא. עצרנו בתחנת דלק וקניתי לו במבה, חטיף שוקולד וקולה. מצבו היה יציב ולמרות הסיטאוציה שיכלה להסתיים בהיפותרמיה ופגיעה קשה הוא ביקש גם גלידה."

גשם בני ברק חריש ילד נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד