כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
טווח 450 ק"מ

הרכבים של FOTON הסינית בדרך

רשימת הדגמים של פוטון שייובאו לישראל כוללת את eTUNLAND  גרסתו החשמלית של הטנדר של פוטון. טווח הנסיעה החשמלי הרשמי לפי היצרנית הוא 450 קילומטרים

הרכבים של FOTON הסינית בדרך
מותג FOTON יפרוץ לחיינו עם טנדר חשמלי וגם וואן חשמלי עם 7 מושבים צילום: פוטון

יצרנית הרכב הסינית פוטון בדרך לישראל: לפי דיווח של יבואנית הרכב "דלהום מוטורס", החברה חתמה על הסכם עם פוטון שבמסגרתו ייובאו לארץ כמה דגמים של היצרנית.

לפי הדיווח של דלהום, רשימת הדגמים של פוטון שייובאו לישראל כוללת את eTUNLAND  גרסתו החשמלית של הטנדר של פוטון שנקרא בעצמו TUNLAND. טווח הנסיעה החשמלי הרשמי לפי היצרנית הוא 450 קילומטרים לפי התקן האירופי, התפוקה היא 176 כ"ס ו-34 קג"מ והמהירות המירבית היא 120 קמ"ש. יש יכולת לשאת 1090 ק"ג או לגרור עד 3000 ק"ג ויש גם גרסה בעלת הנעה כפולה.

בנוסף לטנדר תגיע לישראל גם EVIEW, רכב מסחרי חשמלי שמיועד להעמסה של עד 1.5 טונות משקל. בנוסף תיובא גם גרסת 7 מקומות של EVIEW שטווח הנסיעה החשמלי שלה, לפי נתוני היצרנית, הוא עד 300 קילומטרים.

בנוסף לאלה תיובא ארצה גם גרסת הדיזל של הטנדר של פוטון ה- TUNLAND שמצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר שמפיק 160 כוחות סוס, תיבת הילוכים אוטומטית ZF עם 8 הילוכים ומערכת העברת כוח אמריקאית. לפי הצהרת היבואנית, הרכבים יחלו להגיע לישראל במאי 2024.

לפי דלהום, בשלב הראשון יוקמו שני אולמות תצוגה חדשים שימוקמו בכפר סבא ובצפון. בהמשך יוקמו אולמות תצוגה נוספים. לפי מיקי בוגסלבסקי, מנכ"ל דלהום מוטורס, כיום לדלהום כבר יש שישה מוסכי שירות בפריסה ארצית ובהמשך יצטרפו אליהם גם אולמות התצוגה.

 

 

פוטון סין רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד