ז' ניסן התשפ"ד
15.04.2024
מגשימים את החלום

"אפשר להפוך לבעלים של אתר אינטרנט מניב בלי ניסיון קודם ולהרוויח לפחות 500 דולר בחודש, אם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים"

מאות אלפי אנשים ברחבי העולם כבר עושים זאת: הם הפכו להיות הבעלים של אתר אינטרנט, המניב להם הכנסה נוספת, כל זה מבלי ללמוד תכנות או בניית אתרים. עידו מאירון , סמנכ"ל דיגיטל פרופרטי, החברה המובילה בארץ בתחום הנכסים הדיגיטליים, מסביר איך מגשימים את החלום הזה גם בישראל. "אנחנו מקימים עבור יזמים עם הון עצמי של החל מ-70,000 שקל מקור הכנסה יציב ובטוח שמניב לפחות 500 דולר בחודש ויותר, עם אחריות לעמידה בצפי או החזר כספי"

"אפשר להפוך לבעלים של אתר אינטרנט מניב בלי ניסיון קודם ולהרוויח לפחות 500 דולר בחודש, אם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים"
עידו מאירון, סמנכ"ל דיגיטל פרופרטי צילום: יח"צ

הכירו את ה"נדל"ניסטים החדשים": הם בני 35 פלוס-מינוס, 76% – גברים, 24% – נשים, חובבי מסעדות, טיולים והחיים הטובים, מעורבים בפוליטיקה ובאקטואליה, סקרנים, מעודכנים ונמצאים כל הזמן בחיפוש אחר אלטרנטיבות להגדלת ההון האישי. ויש להם מכנה משותף נוסף – הם בעלי נכסים דיגיטליים. וממש כמו בעלי נכסים מסורתיים הם מרוויחים מכך הכנסה חודשית נוספת שאינה אקטיבית.

בשנים האחרונות מחירי הנדל"ן המסורתי (דירות, למשל) עלו באחוזים אסטרונומיים והשוק כולו נהיה פחות ופחות אטרקטיבי, אך המשקיעים הנבונים לא עצרו – הם פשוט ניתבו את הכסף שלהם לאפיקים אחרים, רווחיים יותר, כמו נכסים דיגיטליים. 

ה"נדל"ן" הדיגיטלי מגוון וכולל אתרי אינטרנט, ערוצי יוטיוב, חנויות מסחר דיגיטליות, בלוגים, קהילות פייסבוק, דומיינים ועוד. היתרון הוא שניתן לרכוש נכס דיגיטלי בכמה אלפי או עשרות אלפי שקלים (לעומת כמה מיליונים בנדל"ן), לרשום אותו על שמך, לפתח אותו, להשביח, להשכיר או למכור אותו ועוד, מבחינת פוטנציאל ורווחים – השמים הם הגבול. 

"יש היום הרבה אנשים שמבינים את גודל הפוטנציאל של עולם הנדל"ן הדיגיטלי, אבל לא מצליחים לשים עליו את היד. או שאין להם את היכולת להקים בעצמם נכס דיגיטלי שמייצר תזרים טוב לאורך זמן, או שהם ניסו בעבר ולקחו קורסים באינטרנט אבל הבינו שזה גדול עליהם, טכני מידי או שהם נחשפו בעבר לתרמיות והצעות לא כשרות ונכוו", אומר עידו מאירון, סמנכ"ל דיגיטל פרופרטי, החברה המובילה בישראל בתחום הנכסים הדיגיטליים.

"לעומתם, "הנדל"ניסטים החדשים" הם החכמים שבחבורה. הם הבינו שהם יכולים ללכת עם ולהרגיש בלי. הם לא רוצים ללמוד תכנות, בניית אתרים או מסחר מקוון והם לא בעניין של להשקיע 4 שעות ביום, אפילו לא חצי שעה בשבוע. הם אנשים עסוקים, עם שלל תחביבים ותחומי עניין ובד"כ גם עבודות מסודרות, הם מעדיפים להביא את הכסף מהבית – ולתת לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום לעבוד עבורם". 

לדברי מאירון, "בעולם יש מאות אלפי נדל"ניסטים חדשים, שמשתמשים בחברות מקצועיות לניהול ופיתוח הנכסים שלהם בדיגיטל, והם מרוויחים כסף טוב מנדל"ן שכזה במרחב הדיגיטלי. עכשיו אנחנו מביאים את הבשורה הזו לישראל".

מקבלים תעודת אחריות מלאה

המסלול הייחודי של דיגיטל פרופרטי מאפשר לכל אחד להפוך לבעלים של אתר אינטרנט מניב (נכס דיגיטלי משלך) בהשקעה של החל מ-70,000 שקל או לחילופין להפוך לבעלים של חמישה אתרים ואפילו יותר במחירי הטבה. החברה מתמחה במכירה של אתרי תוכן אטרקטיביים והיא מספקת באמצעות אנשי המקצוע הטובים בתחומם – מעטפת שלמה ללקוח, אשר כוללת הקמה של האתר וניהולו השוטף, עד שיגיע לצפי הכנסות של כ-500 דולר בחודש. 

"אנחנו רוצים להגיע לצפי הזה במשך כ-שלושה חודשים ברצף בתוך תקופה של עד שנה וחצי וכנראה קודם לכן. אנחנו יודעים שהרווח הצפוי עומד על סביב ה-1,000 דולר בחודש לאתר מניב, שאם האתר לא הגיע לצפי הזה, ליזמים מתאפשר לקבל החזר כספי מלא או לחילופין להחליף אתר בכזה שכן עומד בצפי, כך או כך זו בעצם תעודת אחריות מלאה שמייצרת שקט נפשי", אומר מאירון.

מעוניינים להבין איך זה עובד?
הירשמו למפגש הדיגיטלי הקרוב ללא עלות >>


 

איך מרוויחים כסף מאתר אינטרנט בבעלותך?

"הנחת היסוד היא שככל שיותר גולשים יכנסו לאתר (שלנו) כך נרוויח יותר. כמו שבעולם האמיתי נכס בפריים לוקיישן שווה יותר, כך גם בנדל"ן הדיגיטלי – תנועת גולשים = שווה כסף", יותר גולשים = יותר כסף, אומר מאירון. 

"אתרי אינטרנט יכולים ליהנות ממספר מוקדי הכנסה – שטחי פרסום (הקלקות על פרסומות), שיתופי פעולה עם אתרי מסחר מקוון, שיווק שותפים (אפיליאט), פרסום מאמרי אורח (מכירת קישורים), מכירה של מוצרים דיגיטליים (כמו קורס מקוון למשל) ויש עוד הרבה דרכים יצירתיות לייצר הכנסות וכסף לאתר. 

"לפי נתוני גוגל, או ליתר דיוק "גוגל אדסנס" – הפלטפורמה של חברת גוגל המאפשרת לבעלי אתרים להרוויח מהשכרת שטחי פרסום – אתר ממוצע מתחיל (עם 20,000 גולשים בחודש) מרוויח סדר גודל של 6,600 דולר בשנה, וזה רק משטחי פרסום דרך הפלטפורמה. כלומר, בלי מאמץ כבר הגענו ל-550 דולר בחודש וזה לפני שהוספנו שיתופי פעולה עם אתרים כמו אמזון (אפיליאט) ולפני שחיברנו את האתר לחנויות דיגיטליות, שיווק שותפים או מכירת מוצר דיגיטלי. כל שיתוף פעולה כזה מכניס עוד ועוד כסף לתזרים השוטף".

 

פס ייצור שעובד: ייצור תוכן, קידום SEO ומוניטיזציה

זה אולי נשמע פשוט, אבל הקמת אתר רווחי היא תורה שלמה המורכבת משלבים רבים וכל שלב כזה חייב להתבצע בהצלחה כדי לייצר את אותו תזרים שוטף. "כל אחד יכול להיות בעלים של דירה, אבל לא כל אחד יכול לבנות בניין. כך גם בעולם שלנו. ישנם 'קבלני ביצוע' לבניית אתרים מניבים. עוד לפני ההקמה צוות המומחים של החברה מבצע מחקר שוק מקיף למציאת תחום בו יעסוק האתר", אומר מאירון. 

"הנושאים שייבחרו תמיד יהיו נושאים נצחיים או בשפה המקצועית EVER GREEN – ירוק לעד. למשל אתר העוסק בבאולינג, שחמט, אבוקדו, קוביה הונגרית, סוג של כלב או תחביב כלשהו. מדובר בנושאים שיהיו רלוונטיים תמיד ללא קשר למצב פוליטי, מדיני, בטחוני או כלכלי. תוכן שכזה גוגל אוהב ומברך. זה טוב לנו, בעלי האתר, טוב בעיקר לגולשים שמחפשים לקרוא וללמוד על עולם התוכן הספציפי וכמובן טוב לגוגל שיקדם את האתר למקומות גבוהים ויגרום לכולם להרוויח. 

"אנשי המקצוע יבחרו את הנושא רק לאחר שקיבלנו אינדיקציה ברורה כי מדובר בתחום תוכן שמייצר תנועת גולשים ערה. לאחר מכן יעבור הצוות לשלב ההקמה – ייצור תוכן של לפחות 200 מאמרים (ואם צריך גם 300 מאמרים ויותר), וכמובן עיצוב האתר שחשוב מבחינה ויזואלית. לאחר ששלב המחקר וההקמה הסתיימו בהצלחה, מגיע ה'מאני טיים' – זה השלב שבו אנו צריכים לגרום לקסם לקרות. זה אומר שצריך לקדם את האתר באמצעות קידום אתרים אורגני (טבעי) או בשפה המקצועית SEO ולהכניס לאתר את מקורות הרווח השונים בזמן הנכון, בשפה המקצועית כלי מוניטיזציה – monetization".

"יש חשיבות גבוהה לנושא הקידום האורגני, ה-SEO, שחייב להיות מקצועי ואיכותי. במחקר האחרון שעשו בנושא גילו שרק 4.25% אחוז מהגולשים הגיעו לאתר דרך מודעות ממומנות, בעוד ש-45.25% הגיעו דרך תוצאות טבעיות, אורגניות, אז כשיש לך תוכן איכותי ותותחי SEO, אתה יכול להיות בטוח שהגולשים יגיעו דווקא לאתר שלך", הוא מסביר.

מעוניינים להבין איך זה עובד?
הירשמו למפגש הדיגיטלי הקרוב ללא עלות >>

מנגנון חלוקת רווחים הוגן ואפשרות ל'אקזיט'

מרגע שהאתר מגיע ליותר מ-10,000 גולשים בחודש אפשר כבר להטמיע בו מקורות הכנסה (כלי המוניטיזציה) ולהמשיך להגדיל את תנועת הגולשים באמצעות תוכן איכותי ומקצועי, פעולות קידום SEO, ובכך למקסם את הרווחים. "אנחנו מנתחים את הביצועים של האתר כל העת, באמצעות כלים טכנולוגים ונתונים סטטיסטיים ובונים אסטרטגיה להכנסת ערוצי רווח נוספים בהתאם לתחום ולנישה של האתר. בסוף התהליך הזה, שאמור לקחת לא יותר משנה וחצי, אנחנו אמורים להנות מנכס דיגיטלי פעיל ומניב. כלומר, מרוויח.

"לאחר שהלקוח מחזיר את עלות ההקמה, כלומר, הלקוח מרוויח ראשון בתור, אנחנו עוברים למודל של חלוקת רווחים – 30% -70% לטובת הלקוח. וכך לצוות יש אינטרס מובהק לגרום לאתר להצליח ובעיקר להרוויח בטווח הארוך וליהנות מאחוזי רווח פאסיביים. בהמשך, ורק לאחר תקופה ארוכה של הכנסות יציבות, אפשר להתכנס שוב ולהחליט האם למכור את האתר בעסקת אקזיט ברווח משמעותי או להמשיך לתקופה נוספת של הכנסות חודשיות ולשקול מכירה בהמשך. 

"הערכת השווי בתחום הזה פועלת במכפיל של 30-40 חודשים על ההכנסה החודשית, כך שאם האתר למשל מכניס 1,000 דולר בחודש הוא שווה בין 30,000 ל-40,000 דולר במכירה. במצב כזה הלקוח גם החזיר את ההשקעה הראשונית שלו, הוא גם נהנה מתקופה ארוכה של הכנסה שוטפת וגם הרוויח את מכפיל הרווח באקזיט, כלומר הוא מרוויח 3 פעמים".

 

"המפתח להצלחה: בחירת אנשי המקצוע הנכונים"

לסיכום, אומר מאירון: "אתר אינטרנט כנכס דיגיטלי מניב, הוא כלי שזמין היום לכל מי שרוצה לראות רווחים בעולם החדש ולנצל את הפוטנציאל הקיים במרחב הדיגיטלי. אנחנו לא מסתכנים בהרפתקאות כמו מטבעות דיגיטליים או NFT. אנחנו גם לא מבטיחים לאף אחד שהוא יהפוך למיליונר. הפעילות שלנו היא בגובה העיניים. אנחנו פועלים בתחום הזה כבר 18 שנים וניגשים אליו כאנשי מקצוע עם ידע וניסיון מעשי מוכח. 

"זה מאפשר לנו להגיד בפה מלא – שאפשר להפוך לבעלים של אתר אינטרנט מניב בלי ניסיון קודם ולהרוויח לפחות 500 דולר בחודש, אם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים. וזה המפתח להצלחה".

מעוניינים להבין איך זה עובד?
הירשמו למפגש הדיגיטלי הקרוב ללא עלות >>

אתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד