כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הבחירות באשדוד

אמסלם הסיר את מועמדותו: ש"ס תתמוך ביחיאל לסרי

מועמד מפלגת ש"ס בעיר אשדוד אבי אמסלם הסיר הבוקר את מועמדותו והמפלגה תתמוך בראש העיר המכהן | המשמעות: כלל המפלגות החרדיות בעיר תומכות ברה"ע ד"ר יחיאל לסרי

אמסלם הסיר את מועמדותו: ש"ס תתמוך ביחיאל לסרי
אמסלם, דרעי ולסרי צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ש"ס אריה דרעי חתם הבוקר (חמישי) על הסכם תמיכה בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי, זאת לאחר פגישה שנערכה בביתו שבשכונת הר נוף בירושלים יחד עם ראש העיר ויו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם, שהודיע על הסרת מועמדותו לראשות העיר.

מדובר בדרמה פוליטית בעיר, שכן עד להבוקר מפלגת ש"ס הריצה את אבי אמסלם כמועמד מטעמה. כעת, לאחר הפגישה המשולשת, החליט דרעי לתמוך בראש העיר המכהן ולמנוע את עלייתו של סניה כצנלסון לראשות העיר.

גורמים המעורים בפרטים אומרים כי חברי מועצת חכמי התורה צפויים להגיע לעיר אשדוד, שם הם יודיעו על תמיכת המפלגה בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי. מדובר במהלך אחדות יוצא דופן, שכן עתה כלל המפלגות החרדיות בעיר אשדוד תומכות בראש העיר המכהן.

כזכור, לפני כשבוע הודיע ברק סרי כי הוא מסיר את מועמדותו לראשות העיר והוא תומך במועמד חבר העמים ואיש "ישראל ביתנו" סניה כצנלסון. בעיר חששו מפני עלייתו של כצנלסון וקראו לדרעי להודיע על תמיכה בראש העיר המכהן, בכדי למנוע את עלייתו לראשות העיר.

אשדוד אבי אמסלם אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד