כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הצצה ראשונה

חשמלית סינית חדשה מבית MG: מכוניות IM נחשפות לאירופה

הצצה ראשונה למותג הפרימיום החשמלי הזה מתקיימת ממש בימים הקרובים כשדגמיו יוצגו לשוק האירופי בתערוכת הרכב של ז'נבה. היצע הדגמים של IM לשוק הרכב הסיני כולל את 7L, מכונית מנהלים גדולה שמיועדת להתחרות בסין מול טסלה

חשמלית סינית חדשה מבית MG: מכוניות IM נחשפות לאירופה
מותג סיני-חשמלי-פרימיום-טכנולוגי חדש בא לעולם. IM מבית SAIC היצרנית של MG שאנו מכירים בישרא צילום: IM

יצרנית רכב סינית חדשה באה לעולם: MG הסינית שמשווקת כיום בישראל באמצעות היבואנית לובינסקי מציגה מותג חדש ומעניין: המותג נקרא IM. אלא ראשי תיבות של Intellegent Mobility כלומר "מוביליות חכמה" וגם משחק מילים מתחכם בעניין הכרה בערך עצמך.

הצצה ראשונה למותג הפרימיום החשמלי הזה מתקיימת ממש בימים הקרובים כשדגמיו יוצגו לשוק האירופי בתערוכת הרכב של ז'נבה, שדרך אגב סובלת השנה מהיענות נמוכה ביותר של יצרני הרכב האירופאים המשאירים את הזירה פנויה לביתנים של מיטב מותגי סין המכרסמים בנתחי השוק שלהם.

לפי היצרנית, בתערוכת ג'נבה תוצג לראשונה מכונית המנהלים החשמלית של IM: ה-L6. אך נתונים אודותיה טרם נחשפו. IM עצמה כבר משווקת מכוניות בשוק הרכב הסיני, כולן חשמליות כמובן.

היצע הדגמים של IM לשוק הרכב הסיני כולל את 7L, מכונית מנהלים גדולה שמיועדת להתחרות בסין מול טסלה מודל S, את 7 LS שהוא רכב כביש שטח גדול שמשתרע על אורך של מעל חמישה מטרים וגם את ה-6 LS שהוא רכב כביש שטח יותר קטן שיש לו מידה גבוהה של רלוונטיות לשוק הרכב הישראלי שאוהב רכבי כביש שטח חשמליים.

אם וכאשר המכוניות של IM יגיעו לישראל, סביר להניח שהעובדה שלובינסקי היא יבואנית MG כבר שנים רבות וש-IM מציגה עצמה כמותג ששייך ל-MG יהפכו את לובינסקי באופן טבעי ליבואנית של המותג החדש והמעניין.

 

 

 

 

סין רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד