י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
200 ש"ח להצבעה

בית שמש: תושב העיר נעצר בחשד לשוחד בחירות 

על פי החשד, החשוד הציע כסף לאזרחים בתמורה להצבעה למועמד, ותכנן לזייף ולשבש את הבחירות בעיר

בית שמש: תושב העיר נעצר בחשד לשוחד בחירות 
מפקד המחוז בקלפיות צילום: דוברות המשטרה

יחידת ההונאה של מחוז ירושלים פתחה אתמול בחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה ושוחד בחירות בעיר בית שמש. החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל על חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב העיר, שהציע שוחד לבוחרים על מנת שיצביעו בעד מועמד מסויים.

מחקירת המקרה במחוז ירושלים עלה כי ברשתות החברתיות פורסמו פרטיו של החשוד כמי שמציע תשלום עבור הצבעה בעד המועמד, ובכך עפ"י החשד, התכוון לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר בית שמש. 

עוד עלה בחקירה המשטרתית, כי החשוד הציע לבוחר מסויים תשלום של 200 ש"ח אם יצביע בעד המועמד. במקרה נוסף עפ"י החשד, החשוד הציע 100 ש"ח תמורת כל תעודת זהות של בוחר, באמצעותה התכוון עפ״י החשד להצביע, לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר.

חוקרי יחידת ההונאה בימ"ר מחוז ירושלים, הצליחו להתחקות אחר החשוד, לעוצרו אמש והוא הועבר לחקירה. היום, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת.

בתוך כך, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, קיים הבוקר סיור שטח שהחל בעיר בית שמש והמשיך באבו גוש. במהלכו, עמד מקרוב אחר הפריסה וההיערכות המבצעית עם מפקדי הגזרות השונות, ופגש בכוחות השיטור והסדרנים הפועלים בסמוך לריכוזי הקלפיות במחוז ירושלים. 

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ממשיכים לפעול בריכוזי הקלפיות ובסביבתן, בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות תוך שמירת טוהר הבחירות, וכן לשמור על הסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.

שוחד בחירות בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023 בית שמש מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד