ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
ככה הוא רצה

בנטלי מציגה מכונית יוקרה מאוד מיוחדת

לבנטלי יש לקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם יותר מהרגיל והם רוצים שהבנטלי שלהם תהיה ייחודית. הלקוחות בחרו להתקין בבנטלי כספת אישית

 בנטלי מציגה מכונית יוקרה מאוד מיוחדת
בנטלי בנטאיגה בהזמנה אישית. למי שבנטלי סטנדרטית לא מספיק מעניינת צילום: בנטלי

מה קונה מי שיש לו הכול? התשובה היא "אותו דבר אבל מיוחד": בנטלי, יצרנית רכבי היוקרה הבריטית מציגה גרסה מיוחדת של הבנטיאגה, רכב הכביש שטח הבכיר של בנטלי, שיוצרה לבקשתו המיוחדת של אחד מלקוחות החברה.

כיום בנטלי מייצרת רכבי כביש שטח יוקרתיים ומכוניות ספורט ומנהלים, שמשווקים גם בישראל במחירים שלעתים חוצים את קו השני מיליון שקלים. אבל לבנטלי יש לקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם יותר מהרגיל והם רוצים שהבנטלי שלהם תהיה ייחודית.

בנטליבנטלי בנטאיגה בהזמנה אישית. למי שבנטלי סטנדרטית לא מספיק מעניינת. צילום: בנטליצילום: בנטלי

לטובת הלקוחות האלה הקימה בנטלי את חטיבת "מולינר" שהיא חטיבת היוקרה של החברה שגם ככה נחשבת לאחת היוקרתיות בעולם. במולינר מקבלים את דרישותיהם הספציפיות של לקוחות החברה האמידים, מוציאים את המכונית מפס היצור במפעל בנטלי ואז מוסיפים לה את מה שהלקוח רוצה, בעבודת יד כמובן.

המכונית שעליה מדובר היא בנטלי בנטיאגה שמיועדת ללקוח אמריקאי שדרש שהבנטלי שלו תהיה בשני צבעים: כחלחל למטה ושחור למעלה. הצבע הכחול למטה נקרא "קינג פישר" ועל הדרך הלקוחות גם ביקשו שהכיתובים בחלק האחורי של הבנטלי שלהם ימחקו.

בנטליבנטלי בנטאיגה בהזמנה אישית. למי שבנטלי סטנדרטית לא מספיק מעניינת. צילום: בנטליצילום: בנטלי

בפנים הלקוחות בחרו בתא נוסעים עם ארבעה מושבים נפרדים, כלומר הספסל האחורי בוטל, מערכת שמע של NAIM בשווי של כמה עשרות אלפי דולרים וכמובן צבע כתום וכחול בפנים, כי על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח.

מכיוון שכסף לא חסר בבית, הלקוחות בחרו גם להתקין בבנטלי כספת אישית. כמה עולה התענוג הכחול? בישראל המחיר של בנטיאגה רגילה מרחף לו אי שם באזור של שני מיליון שקלים כך שאנחנו משאירים את ההערכות למחיר של הבנטלי לדימיונכם הפרוע.

 

 

בנטלי רכבי יוקרה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד