י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד מרגש

במעונו של המקובל: כך חגגו התלמידים את הנצחון בטבריה

מועמדו של המקובל רבי דב קוק, יוסי נבעה, נבחר לראשות העיר טבריה | רשימת "מאמינים בטבריה" הביאה הישג חסר תקדים ולא צפוי - 5 מנדטים, והיא המפלגה הגדולה בעיר | מפלה גדולה לרון קובי

במעונו של המקובל: כך חגגו התלמידים את הנצחון בטבריה
נבעה במעונו של הרב קוק צילום: דוד שדה

מערכת הבחירות בטבריה היתה מתוחה במיוחד, זאת בשל החשש הכבד משובו של רון קובי, שפעל נגד החרדים והדת בעיר בתקופת כהונתו כראש עיר.

הצדיק המקובל רבי דב קוק, הכריע להריץ לראשות העיר את המועמד יוסי נבעה מול מועמדתו של קובי. בנוסף, החליט המקובל להריץ למועצה את מפלגת "מאמינים בטבריה", כאשר תלמידו הרב יוסף חמד עומד בראשות הרשימה. הרב קוק הורה לכלל הציבורים בעיר מכל קהילות החרדים, הדתיים והחילונים, להתאחד תחת המפלגה בכדי להציג חזית אחידה נגד רון קובי. 

היחיד שהתנגד למהלך האחדות היה יו"ר ש"ס אריה דרעי, שהחליט לאור הפרת ההסכם באלעד מצד "דגל התורה", שלא לרוץ ברשימה אחת עם דגל התורה. הצדיק רבי דב קוק שלח לו מכתבים בעניין בבקשה שיצטרף לאחדות ולא יעורר מחלוקת בעיר, אך דרעי סירב.

אמש התברר כי הציבור כולו התאחד בענק תחת מפלגתו של הרב קוק, שהיא כעת המפלגה הגדולה ביותר בעיר, לאחר שגרפה 5 מנדטים. מדובר, יש לציין, בהישג חסר תקדים והיסטורי: מספר המצביעים הגדול מוכיח כי גם הציבור הספרדי ברובו בחר להצביע למפלגתו של הצדיק הרב קוק. מנגד, מפלגת ש"ס קיבלה רק שני מנדטים למועצה.

אמש בשעת לילה מאוחרת הגיעו ראש העיר הנבחר יוסי נבעה, הרב יוסף חמד יו"ר "מאמינים בטבריה" וכל נציגי המפלגה יחד עם קהל רב לחגוג את הניצחון במעונו של הצדיק רבי דב קוק, כאשר הרב מברך "הטוב והמטיב" ומודה להקב"ה בשירות ותשבחות על הניצחון הגדול.

בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023 טבריה רון קובי יוסי נבעה המקובל הרב דב קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד