כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
איחלה מוות

חגגה את פטירתו של נצר למשפחת רוטשילד - והושעתה

סוכנת נדל"ן הושעתה בגלל שחגגה את פטירתו של לורד ג'ייקוב רוטשילד מאנגליה, ואמרה שהיא מקווה שכל תומכי ישראל ימותו. בהמשך היא התנצלה: "לא הבנתי עד הסוף את המילה ציוני. היה לי רושם שונה מהמילה

חגגה את פטירתו של נצר למשפחת רוטשילד - והושעתה
בית כנסת (אילוסטרציה) צילום: Pixabay

מנהלת בסוכנות נדל"ן גדולה באנגליה הושעתה לאחר שחגגה את פטירתו של הלורד ג'ייקוב רוטשילד. לורד רוטשילד - איש הכספים ובן משפחת הבנקאות רוטשילד, נפטר בגיל 87, כך הודיעה ביום שני משפחתו. 

לאחר שפורסם דבר פטירתו, אמנדה הארדי סוכנת נדל"ן בחברת 'בארקרס' בבורהאמווד, עיירה בדרום הרטפורדשייר, כתבה בפוסט במדיה החברתית: "העולם הוא מקום טוב יותר עם המתים הציונים האלה. רק צריך לקוות שכל האחרים ילכו בעקבותיו".

הבעלים של בארקרס, כריס ניואל, אמר ל'דיילי מייל' שהוא "מבוהל מאוד" מהפוסט ואישר שהארדי הושעתה עד לחקירה שעלולה להוביל להליך משמעתי.

בשיחה עם העיתון היהודי הבריטי Jewish News היא התנצלה ואמרה שלא הייתה מודעת למשמעות המילה "ציוני". היא אמרה: "לא הבנתי עד הסוף את המילה ציוני. היה לי רושם שונה מהמילה והבנתי לא נכון את המשמעות. טעיתי במשמעות לחלוטין. אני מכבדת את הקהילה היהודית ויש לי המון חברים ולקוחות יהודים רבים שעבדתי איתם למעלה מ-20 שנה. לעולם לא הייתי מאחלת מוות לאף אחד. אני בן אדם אכפתי ורוצה שלום לכולנו על הפלנטה היפה הזו שהתברכנו לחיות עליה".

הארדי הכחישה שהדברים שלה היו אנטישמיים, ואמרה: "זה בכלל לא נגד הדת היהודית", ואז הוסיפה: "זה אותו דבר כמו המוסלמים והטרוריסטים. תמיד יש את הטוב והרע".

הבעלים של בארקרס כריס ניואל אמר לתקשורת הבריטית: "הדעות המובעות באותו פוסט אינן מייצגות את הדעות של העסק או של כל איש צוות בעסק - וגם אינן מייצגות את דעותיי. אני מוצא את הפוסט פוגעני, אני חושב שכולם בעסק מוצאים אותו פוגעני. אמנדה הרדי הושעתה עד לחקירה וכתוצאה מכך עשויות להיות צעדים משמעתיים. העסק פועל באזור זה כבר 30 שנה ומשרת קהילות מכל הדתות".

כזכור כפי שדיווחנו, ג'ייקוב רוטשילד, בכיר משושלת הבנקאות הידועות באירופה, נפטר ביום שני בגיל 87. הוא היה "איש כספים מוכשר להפליא, אלוף באמנויות ותרבות, משרת ציבור מסור, תומך נלהב במטרות צדקה בישראל ובתרבות היהודית, איש איכות הסביבה נלהב וחבר אהוב, אבא וסבא", מסרה המשפחה.

ג'ייקוב רוטשילד, יליד אנגליה ב-1936, החל את הקריירה שלו בבנק המשפחתי, NM Rothschild & Sons, ב-1963, והמשיך לייסד חברות נוספות.

הוא היה מעורב במיזמים עסקיים רבים, כולל ייסוד קרן ההשקעות RIT Capital Partners, שתמכה במגוון חברות, מקרנות גידור ועד סטארט-אפים בטכנולוגיה נקייה.

ג'ייקוב רוטשילד אנטישמיות בריטניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד