י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מפגע אחד חוסל

שני נרצחים בפיגוע ירי בתחנת הדלק בכניסה ליישוב עלי, סריקות אחר מחבלים נוספים

השניים, בן 17 ובן 30, נורו ע"י המחבלים בעת ששהו ברכבם בתחנת הדלק בכניסה ליישוב שבבנימין | מחבל אחד נוטרל בזירה ע"י אזרח, כוחות צה"ל עורכים סריקות אחר מחבלים נוספים | יו"ר היישוב מאשים: "הכתובת הייתה על הקיר"

שני נרצחים בפיגוע ירי בתחנת הדלק בכניסה ליישוב עלי, סריקות אחר מחבלים נוספים
זירת הפיגוע צילום: לפי סעיף 27א

שני בני אדם נרצחו בפיגוע ירי שאירע אחר הצהריים (חמישי) בכניסה ליישוב עלי שבבנימין. מחבל אחד נוטרל בזירה ע"י אזרח. צה"ל מסר כי כוחות חוסמים צירים ומנהלים מרדף אחר חשודים נוספים.

פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את את מותם של שני הנפגעים, בן 17 ובן 30. פראמדיק מד"א שמואל ריינוס וחובש בכיר אברהם אפלבאום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בתחנת הדלק רכב שבתוכו ישב פצוע מחוסר הכרה עם פצעי ירי ובסמוך שכב על הכביש גבר נוסף שגם הוא היה מחוסר הכרה עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעות היו אנושות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם.

לפי סעיף 27אאחד המחבלים בזירת הפיגועצילום: לפי סעיף 27א

"מדובר בפיגוע קשה", אמר אריאל אלמליח יו"ר הישוב עלי. "לאחר הפיגוע לפני שנה בתחנת הדלק בעלי התרחש במקום פיגוע נוסף. כעת כוחות הביטחון יחד עם רבש"ץ הישוב עלי מבצעים סריקות במקום. לצערנו הכתובת הייתה על הקיר".

איתן פרידמן, נתנאל ילוז ואוהד מהכני חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו למקום - נתקלנו בזירה קשה. למרבה הצער נקבע מותם של שני פצועים באורח אנוש עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. צוותי חוסן של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה עקב אופי האירוע".

 

פיגוע עלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד