י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רכב פנאי גדול

היברידית חדשה בדרך לישראל: MG חושפת דגם קומפקטי

לפי הנתונים שהיצרנית חשפה, הרכב מצויד במערכת הנעה לא שגרתית: ברבות מן המכוניות ההיברידיות מנוע הבנזין הוא המנוע החזק יותר ומנוע החשמל רק מסייע לו

היברידית חדשה בדרך לישראל: MG חושפת דגם קומפקטי
הכירו את MG3 - היברידית עם דגש רב על ההנעה החשמלית צילום: MG

יצרנית הרכב MG שמכוניותיה משווקות בישראל על ידי דוד לובינסקי חושפת דגם קומפקטי חדש: 3 MG.

בניגוד לחלק גדול מדגמי MG, הדגם החדש אינו חשמלי אלא היברידי. כלומר, מונע על ידי שילוב של מנוע בנזין ומנוע חשמלי יחדיו. לפי הנתונים שהיצרנית חשפה, הרכב מצויד במערכת הנעה לא שגרתית: ברבות מן המכוניות ההיברידיות מנוע הבנזין הוא המנוע החזק יותר ומנוע החשמל רק מסייע לו. לעומת זאת ה-3 מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר שמפיק 102 כוחות סוס ו-13 קג"מ ומנוע חשמלי הרבה יותר חזק, אשר מפיק 136 כוחות סוס ו-25.5 קג"מ. צריכת הדלק הרשמית היא 22.7 ק"מ לליטר.

הלא שגרתיות מתבטאת גם בעובדה של 3 MG יש תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שלוש מהירויות בלבד ולא רציפה כנהוג בקטגוריה. לנו זה אומר שהיצרנית בונה כאן רכב שברוב הזמן ינצל את המנוע החשמלי החזק ולא את מנוע הבנזין.

עוד אנחנו למדים שמבחינת הממדים, מדובר במכונית שהיא לא משפחתית בגודלה אבל היא גם לא קטנה: אורכה של ה-3 MG הוא 4.11 מטרים ורוחבה הוא מטר ושמונים. אורכו של בסיס הגלגלים שלה הוא 2.57 מטרים ונפח תא המטען הוא 293 ליטרים.

MG משווקת כרגע בישראל ארבעה דגמים: EHS רכב פנאי גדול עם הנעה היברידית נטענת אשר משלב מנוע בנזין ומנוע חשמלי עם סוללה גדולה ויכולת להנות מטעינה גם מרשת החשמל. בנוסף משווקת לובינסקי היבואנית את הדור החדש של ה-ZS החשמלית עם טווח נסיעה מוגדל ל-440 ק"מ ושדרוגים רבים נוספים, את ה-MG4 חשמלית בעלת אופי ספורטיבי, מכוונת לנהג ועם חלוקת משקל שווה התורמת להתנהגות כביש מהנה ואת הדגם הבכיר – מארוול R שהוא SUV חשמלי מאובזר ומהודר בעל הנעה אחורית או הנעה כפולה.

 

 

3 MG רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד