י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האזינו

"פעלתי בשוויון": המועמד לראשות העיר מגיב לטענות

שמואל גרינברג, שמתמודד בסיבוב השני מול ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, מגיב היום לטענות שמושמעות נגדו, בעיקר מצד מפלגת ש"ס: "פעלתי בשקיפות ובשוויון ואף הקמתי סמינר נחשב לציבור הספרדי"

"פעלתי בשוויון": המועמד לראשות העיר מגיב לטענות
מטה שמוליק גרינברג צילום: באדיבות המצלם

המועמד לראשות העיר בית שמש שמואל גרינברג מגיב היום (שני) לטענות שהושמעו נגדו, בנוגע להתנהלותו במהלך כהונתו כמנהל אגף חינוך חרדי בעיריית ירושלים. "פעלתי בשקיפות ובשיוויון", אמר גרינברג בהודעה לתושבים.

במהלך מערכת הבחירות, ובדגש לקראת הסיבוב השני, נהגו בש"ס לתקוף את מועמדותו של גרינברג בטענה כי הפלה את הציבור הספרדי במסגרת תפקידו בעיריית ירושלים.

במטה גריננברג מכנים את הטענות כ"קמפיין השקרי על פעילותיו למען המוסדות והבנות מהקהילות הספרדיות".

"במהלך השנים", הגיב היום גרינברג, "עבדתי רבות למען שילוב הבנות בסמינרים, הן כסגן ראש העיר בעיריית בית שמש, ובוודאי כמנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים, שם פעלתי בשקיפות ובשיוויון יחד עם ראש העיר משה ליאון וסגן ראש העיר צביקה כהן. ואף יזמתי והקמתי סמינר נחשב לציבור הספרדי". 

"ברור שכך גם אנהג כראש העיר בית שמש, כשאני תקווה שראשי סיעת ש"ס יהיו שותפים מלאים לניהול ולעשייה גם בתחום הזה. אני קורא לעליזה בלוך וליועציה, לנהל מערכת בחירות מכובדת, בית שמש ראויה לניהול מקצועי שקוף וענייני. בלי פלגנות ופוליטיקה קטנה. אפשר וצריך אחרת!"

גרינברג הוסיף: "ביום ראשון נוכיח שאפשר אחרת! ונוביל את העיר באחדות מלאה בין כלל החוגים והעדות. אני ילחם נגד כל קיפוח באשר הוא ונצעיד את העיר קדימה בחינוך ובכל התחומים החשובים".

שמואל גרינברג שמוליק גרינברג בית שמש בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד