י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רק אזהרה"

הפקחים הותקפו, האגף בבני ברק ישבית את פעילותו: "סכנה ממשית לחייהם"

בעקבות תקיפת פקחים מאגף ההנדסה של עיריית בני ברק, החליט ועד העובדים להשבית מחר את האגף: "בריונים ארבו והפליאו בהם את מכותיהם, גרמו להם לחבלות חמורות עד כדי סכנה ממשית לחייהם"

הפקחים הותקפו, האגף בבני ברק ישבית את פעילותו: "סכנה ממשית לחייהם"
תקיפת הפקחים צילום: באדיבות המצלם

ועד העובדים של עיריית בני  ברק ישבית מחר (שלישי) את אגף ההנדסה בעירייה, בעקבות תקיפה אלימה נגד פקחים במהלך ניסיון לאכיפת בניית בית כנסת בלתי חוקי ברחוב אהרונוביץ' בעיר.

התקיפה התרחשה ביום שישי האחרון, כאשר שני פקחי ההנדסה נקלעו למהומה במהלך אכיפת נגד בית כנסת שנבנה באישון לילה באופן בלתי חוקי. "שני הפקחים קיבלו מכות רק בגלל שהגיעו לבצע את עבודתם",  אומר יו"ר הוועד נחמיה שקדי, שקיבל את ההחלטה על השביתה, בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "לא ניתן שירימו ידיים על עובדי עירייה. לכן, מחר נסגור את אגף ההנדסה ויתקיימו אסיפות הסברה עם העובדים. המטרה - שאנשים יבינו שאסור לפגוע בעובדי ציבור".

בהודעה שנשלחה לעובדים ולתושבים נכתב כי השביתה, שתתקיים בין השעות 8:00-13:00, יוצאת אל הפועל בתיאום עם ראש העיר אברהם רובינשטיין וההסתדרות, ובשיתוף ועד ההנדסאים בעיריית בני ברק. "ההחלטה לסגור את אגף ההנדסה התקבלה כאות מחאה על אירועי אלימות קשים כנגד עובדי מחלקת הפיקוח על הבניה ומחלקת מבנים מסוכנים", נאמר בהודעה לתושבים .

במכתב שנשלח לתושבי העיר נכתב כי ביום שישי האחרון, "התבקשו עובדי האגף והמפקחים לפנות בית כנסת שנבנה בגינה ציבורית ללא היתר. בגינה ארבו להם חבורת בריונים והפליאו בהם את מכותיהם וגרמו להם לחבלות חמורות עד כדי סכנה ממשית לחייהם. סגירת האגף הינה רק אזהרה, על מנת שמישהו יתעורר וישים קץ לאלימות הרווחת כנגד עובדי ציבור שעושים עבודתם נאמנה".

"נציגות העובדים נחושה בדעתה לפעול בכל דרך על מנת להגן על העובדים מפני אלימות והפקרות ולאפשר לעובדיפ המסורים לבצע עבודתם ללא חשש", נכתב בהודעה.

בני ברק תקיפה עיריית בני ברק פקחים אגף הנדסה בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד