י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון

"שלא תהיה בכייה לדורות": המכתב החריג של ראש הישיבה הגר"ד לנדו לקראת הסיבוב השני בבית שמש

הבוקר צפוי להתפרסם מכתבו הנדיר של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו, לקראת הסיבוב השני בבית שמש: "אסור להצביע באופן אחר חלילה וחלילה". על מכתבו של הגר"ד לנדו חתום גם ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש | המכתב המלא בפרסום ראשון

"שלא תהיה בכייה לדורות": המכתב החריג של ראש הישיבה הגר"ד לנדו לקראת הסיבוב השני בבית שמש
גרינברג במעונו של הגר"ד לנדו צילום: באדיבות המצלם

ראש הישיבה הגר"ד לנדו כתב הערב מכתב לתושבי בית שמש, לקראת ההצבעה בסיבוב השני של הבחירות המוניציפליות. על המכתב חתום גם ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש.

המכתב החריג יתפרסם הבוקר (שלישי) בביטאון 'דגל התורה' 'יתד נאמן'. "בדבר הבחירות החוזרות לראשות עיריית בית שמש המעותדות להתקיים ביום א' ל' אר"א הבעל"ט",  כותב במכתבו ראש הישיבה הגר"ד לנדו, "כאשר גורל עתידה הרוחני והיהדותי של העיר בכל המובנים עומד בסכנה גדולה, על כן חובה גמורה על כל אחד ואחד מכל החוגים והעדות הוא ובני ביתו להצביע עבור הרב שמואל גרינברג הי"ו לראשות העיר, וזו הצלת העיר כפשוטה וכן חובה גדולה היא לזרז ולהשפיע על אחרים לפעול כנ"ל".

באדיבות המצלםמכתבו של ראש הישיבהצילום: באדיבות המצלם

"והפועל באופן הנ"ל להרבות כבוד שמים והצלת היהדות בעיר יזכה לכל מילי דמיטב וימלא השם משאלות ליבו לטובה. ואסור להשתמט או להימנע מכל הנ"ל וק"ו שאסור להצביע באופן אחר, חלילה וחלילה, ורח"ל, שלא תהא בכיה לדורות".

בתוך כך, על רקע המגעים סביב האחדות החרדית בבית שמש, נועד מוקדם יותר היום שמוליק גרינברג עם הגאון רבי משה מאיה, זקן חברי מועצת חכמי התורה של ש״ס. 

הרב דב לנדו בית שמש בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023 שמואל גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד