כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סוף טוב

אחרי יותר מיממה: הנער שמואל פרנץ אותר בריא ושלם

לפני שעזב את הבית, שמואל פרנץ בן ה-13 הותיר מכתב להוריו כי הוא "יוצא להתאווררות של כמה ימים" - מבלי לעדכן להיכן פניו מועדות | אחרי שחלפה יותר מיממה מאז שנעלם, גברה הדאגה בקרב בני משפחתו | בשעה האחרונה הוא אותר בריא ושלם בעיר מודיעין עלית

אחרי יותר מיממה: הנער שמואל פרנץ אותר בריא ושלם
שמואל פרנץ צילום: באדיבות המשפחה

כוחות משטרה בסיוע מתנדבים רבים ערכו מאז אמש (שלישי) חיפושים נרחבים אחר נער בן 13 ממודיעין עילית, שיצא אתמול מביתו - ומאז נעלמו עקבותיו.

החיפושים אחר הנער, שמואל פרנץ, התמקדו באזור העיר מודיעין עילית, אך נבדקה אפשרות כי הגיע לצפון הארץ, ועל כן נערכו סריקות גם באזור מירון וצפת.

לפי בני משפחתו, לפני שיצא מהבית, השאיר להם הודעה כי הוא "יוצא להתאוורר לכמה ימים״. כעת, בקרב המשפחה גובר החשש לשלומו של שמואל. 

הבוקר פרסמה המשטרה הודעה לציבור שבה היא מבקשת את עזרת האזרחים בסיוע בחיפושים. לפי המשטרה, שמואל יצא ביום שלישי (5.3.24) בסביבות השעה 08:00 מרחוב הריטב"א במודיעין עילית ומאז אבדו עקבותיו. 

תיאורו, כפי שפרסמה המשטרה: גובהו 1.50 לערך, עיניים חומות עם משקפי ראייה, גוון עור בהיר, מבנה גוף מלא ושיער חום קצוץ.  תיאור לבוש: חולצה לבנה מכופתרת, מכנס שחור ארוך, כובע וחליפה שחורה.

בשעה האחרונה דיווחה המשטרה כי הנער אותר בריא ושלם בעיר מודיעין עלית לשמחת בני משפחתו וחבריו.

שמואל פרנץ נעדר מודיעין עלית משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד