י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחאת התרסה

לא ביקשו אישור - וחסמו את הכביש לתנועה: "אחים לנשק" הפגינו סמוך לביתו של גפני

הפעילים חסמו את הכביש סמך לביתו של יו"ר 'דגל התורה', חרף העובדה שהמשטרה לא התבקשה לאשר את ההפגנה | אחים לנשק: "האתגרים הבטחוניים שעוד לפנינו, יהפכו את האלונקה ליותר ויותר כבדה, ואנחנו לא נסכים למציאות בה האחים שלנו לא נכנסים יחד תחתיה"

לא ביקשו אישור - וחסמו את הכביש לתנועה: "אחים לנשק" הפגינו סמוך לביתו של גפני
המפגינים סמוך לביתו של גפני צילום: אחים לנשק

פעילי תנועת 'אחים לנשק' הפגינו הערב (חמישי) סמוך לביתו של יו"ר דגל התורה משה גפני בבני ברק. חרף העובדה שהתנועה לא הגישה למשטרה בקשה לקיום הפגנה, הפעילים התיישבו על הכביש וחסמו את הציר לתנועה.

גורם במשטרה ששוחח מוקדם יותר עם 'בחדרי חרדים' ציין כי לא ניתן אישור להפגנה סמוך לביתו של גפני - מכיוון ש'אחים לנשק' לא הגישו אף בקשה לקיומה. באחים לנשק טענו כי מדובר ב״עצרת בלבד״ שבה ינסו לשכנע חרדים בגיל גיוס. 

מפקד תחנת בני ברק סנ"צ רותם וסקר כרז למפגינים: "אתם נמצאים בהתקהלות אסורה, בטווח שבו אסור לכם להפגין. כל מי שעומד במרכז הצומת, יש לכם חמש דקות לפנות. כל כי מי שיישאר פה מעבר לכך מסתכן במעצר".

בתדריך שטח שנערך לפעילים שיצאו מנקודה סמוכה וצעדו יחד לביתו של גפני נאמר: "אנחנו מגיעים לדבר ולפתוח את הלבבות, לא לתקוע אצבע בעין. הגענו לתמוך בצעירים החרדים שמבינים שמשקל האלונקה הפך כבד מדי, ושעם ישראל זקוק להם מתחתיה."

מתנועת אחים לנשק נמסר: "הרמטכ"ל, שר הביטחון ושניים מתוך מכל שלושה ישראלים, יודעים ששבעים וחמש שנות אי שוויון הסתיימו. האתגרים הבטחוניים שעוד לפנינו, יהפכו את האלונקה ליותר ויותר כבדה, ואנחנו לא נסכים למציאות בה האחים שלנו לא נכנסים יחד תחתיה".
 

אחים לנשק הפגנה משה גפני בני ברק חוק גיוס חוק הגיוס סנ"צ רותם וסקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד