י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי ההסכמים

חברי המועצת וראשי הישיבות התכנסו בביתו של הגר"ד לנדו: "בית שמש בסכנה"

ראש הישיבה הגר"ד לנדו לראשי הישיבות וחברי המועצת שהגיעו למעונו: "חלילה מלהיכנס לאדישות ושאננות. העיר בית שמש בסכנה, וחובת כל אחד ואחד לפעול להצלתה"

חברי המועצת וראשי הישיבות התכנסו בביתו של הגר"ד לנדו: "בית שמש בסכנה"
הכינוס בביתו של הגר"ד לנדו צילום: שוקי לרר

הערב (חמישי) התקיים כינוס בביתו של ראש הישיבה הגר"ד לנדו, בהשתתפות חלק מחברי מועצת גדולי התורה וגדולי ראשי הישיבות, לטובת המועמד לראשות העיר בית שמש שמוליק גרינברג. זאת, יממה לאחר חתימת ההסכמים עם ש"ס ואגודת ישראל על תמיכה בגרינברג

הכינוס נפתח באמירת תהילים על ידי הגאון מנשה תופיק אביעזרי ראש ישיבת באר יצחק בטלז סטון. 

לאחר מכן נשא ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו את המשא המרכזי, ואמר: "הדברים ברורים ופשוטים, העיר בית שמש בסכנה, וחובת כל אחד ואחד לפעול להצלתה, והאופן היחיד בו ניתן להציל את העיר הוא על ידי הצבעה עבור הרב שמואל גרינברג לראשות העיר, הדברים כל כך פשוטים שאין מה להאריך בדברים, וכלל הצבור הירא לדבר ד' מבין את זה היטב ומתכוין להצביע עבורו".

שוקי לררהכינוס בביתו של הגר"ד לנדוצילום: שוקי לרר

"חלילה מלהיכנס לשאננות ואדישות, ואסור להימנע, וקל וחומר שאסור לפעול או להצביע בצורה אחרת.על כולם גם מוטלת החובה לזרז ולשכנע אחרים עבור בחירתו של הרב שמואל גרינברג לראשות העיר, למען כבוד שמים והצלת הדת", הוסיף ראש הישיבה בכינוס.

באדיבות המצלם הכינוס צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי לנדו הוסיף כי "ראשי הישיבות שליט"א ימריצו את תלמידיהם לבוא ולהצביע, וגם כאשר הישיבות מרוחקות החובה היא לדאוג שבני הישיבות יבואו ויצביעו, ומי שישהה בשבת בביתו יחזור לישיבה רק אחרי ההצבעה, נתפלל שנזכה לסיעתא דשמיא, והשם יושיענו, ונחזור כולנו לגמרא, ללמוד בכל מורשי הלב ובהתמסרות מלאה, בלי שום מפריעים".

לאחר מכן נשאו דברים ראש הישיבה הגרמ"ה הירש והגרח"פ ברמן. את החלטות העצרת הקריא הגרי"מ דרוק.

 

 

בית שמש הרב דב לנדו שמואל גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד