י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ברכה לציבור החילוני"

"הולכים למכור את בית שמש לחרדים?" הגר"ד לנדו לשמוליק גרינברג: "תהיה ראש העיר של כולם, מעלילה ללא בסיס" | השיחה המרתקת

קמפיין ההפחדה שהחל לאחר חתימת ההסכמים בין המפלגות החרדיות בבית שמש, הביא את המועמד שמוליק למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו | גרינברג: "ראש העיר אומרת שהולכים למכור את העיר לחרדים" ראש הישיבה: "היא מעלילה עלילה, בלי שום בסיס. וסליחה שאני מוסיף מילים" | השיחה המלאה

"הולכים למכור את בית שמש לחרדים?" הגר"ד לנדו לשמוליק גרינברג: "תהיה ראש העיר של כולם, מעלילה ללא בסיס" | השיחה המרתקת
שמוליק גרינברג במעונו של הגר"ד לנדו צילום: מתוך התיעוד

פחות מיומיים נותרו עד לפתיחת הקלפיות בסיבוב השני בבית שמש - והמתיחות בעיר גוברת על רקע הקמפיין המתנהל נגד מועמד החרדים שמוליק גרינברג. הקמפיין החל לאחר שכלל המפלגות החרדיות התאחדו והודיעו על תמיכה במועמד 'דגל התורה', שהתמודד בסיבוב הראשון מול ראש העיר המכהנת עליזה בלוך ומועמד ש"ס משה אבוטבול.

על רקע סגירת ההסכמים, עליהם חתמו אגודת ישראל וש"ס, הגיבה ראש המכהנת: "רוצים להיות פה בני ברק שיודעת 30 שנה קדימה מי יהיה ראש העיר. מתנהל כרגע משא ומתן שאתם התושבים לא מעניינים בו. יש פה דיונים מי יהיה ראש העיר ב-15 שנה הבאות. מי העסקן שיקבל איזה תפקיד. אנחנו רוצים את העיר שלנו. שימו את העסקנות בצד".

צילום:

דבריה של בלוך הציפו את המתיחות הגבוהה ממילא, בעיר שידעה לא מעט גלי יריבות בין הציבורים. היום (שישי) הגיע המועמד שמוליק גרינברג לביתו של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו, בכדי להבהיר כי במהלך כהונתו יהיה ראש העיר של כלל הציבורים בבית שמש.

"היום כל הציבור החרדי התלכד והתאחד. הולכים כל המפלגות החרדיות ביחד. עכשיו, ראש העיר כיום, היא אומרת שהולכים למכור את העיר לחרדים, ולציבור החילוני לא יהיה כלום . אני אומר לציבור - אני ראש עיר של כולם, גם לחרדים וגם לציבור הכללי", אמר גרינברג לראש הישיבה בפתח השיחה המרתקת. "מצויין, בסדר גמור", השיב הגר"ד לנדו.

גרינברג: "אז אני באתי לשאול את הראש ישיבה - אם אני ראש עיר של כולם או רק של החרדים?".

הגר"ד לנדו: "בסדר גמור! ראש העיר של כל העיר בלי שום בעיה. ומה שהיא אומרת, היא מעלילה עלילה, בלי שום בסיס. וסליחה שאני מוסיף מילים".

גרינברג: "אני רוצה שהראש ישיבה ייתן ברכה לתושבים של העיר. הראש ישיבה הגיע ביום חמישי לפני שבועיים. והראש ישיבה נתן ברכה לציבור החרדי שהיה שם. אני רוצה ברכה מהראש ישיבה לציבור החילוני בעיר, הם ביקשו ברכה".

הגר"ד לנדו: "השם יעזור לכל בני עם ישראל בעיר בית שמש. יצליחו ויתפתחו ויתעלו בכל המובנים החיוביים והטובים".

הגר"ד לנדו בית שמש בחירות מוניציפליות 2023 שמואל גרינברג בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד