י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהפך בעיר הדרומית

קרית גת: מועמד החרדים הדיח את ראש העיר ב-20 השנים האחרונות

מנכ"ל משרד התרבות לשעבר שנתמך ע"י הציבור החרדי הדיח מתפקידו את ראש העיר ב-20 השנים האחרונות

קרית גת: מועמד החרדים הדיח את ראש העיר ב-20 השנים האחרונות
כפיר סוויסה ואבירם דהרי צילום: מתוך פייסבוק

אחרי 20 שנה בתפקיד, ראש העיר קרית גת מסיים את תפקידו: כפיר סויסה, לשעבר מנכ"ל משרד התרבות ומי שנמתך ע"י הציבור החרדי, הדיח הלילה את אבירם דהרי מתפקידו בתום 4 קדנציות בראשות העיר.

בסיבוב הראשון נרשם תיקו בין השניים, כאשר כל אחד מהם קיבל כ-33% מהקולות. לקראת הסיבוב השני, דהרי, שחשש לאבד את כסאו לסויסה, פתח בקמפיין הסתה במסגרתו הזהיר מפני "השתלטות" החרדים על העיר.

בשנים האחרונות יחסיו של דהרי עם הקהילות החרדיות התערערו וכאשר התייצב כפיר סויסה, איש הליכוד להתמודדות מולו - הקהילות החרדיות כולן התאגדו סביבו והצליחו להוביל לתיקו ולסיבוב שני. 

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר אמר כי הוא "מברך בחום את ידידנו מר כפיר סוויסה, על נצחונו במירוץ לראשות העיר קרית גת. 

לדבריו, "סוויסה היה שותף נאמן לחזון ההתפתחות של קרית גת, בשוויון זכויות מלא לציבור החרדי כשווה בין שווים. בסייעתא דשמיא הוא הוכיח שעמידה לצד הציבור החרדי היא מתכון לנצחון. וחלילה, הסתה נגד הציבור החרדי מביאה להפסד. הציבור לא מאמין למי שהופך את המגזר החרדי כאסקופה הנדרסת למטרות פוליטיות. אני מאחל למר סוויסה ולתושבי קרית גת הצלחה ותקווה חדשה בעזרת השם".

קרית גת כפיר סויסה אבירם דהרי בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד