י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
80 שווקים בעולם

זו חברת הליסינג שתייבא ארצה מכוניות

לפי הודעת חברת הליסינג וההשכרה "אלבר", החברה חתמה על הסכם עם יצרנית הרכב הסינית השישית בגודלה במדינה. BAIC מייצאת את מכוניותיה ל-80 שווקים ברחבי העולם

זו חברת הליסינג שתייבא ארצה מכוניות
מותג סיני נוסף - BAIC עם קו דגמי SUV נרחב צילום: BAIC

יצרנית הרכב הסינית BAIC מגיעה לישראל. לפי הודעת חברת הליסינג וההשכרה "אלבר", החברה חתמה על הסכם עם יצרנית הרכב הסינית השישית בגודלה במדינה והמשמעות היא שיצרנית רכב סינית חדשה תגיע לישראל בעתיד.

לדברי אור אלעזרא, יושב ראש הקבוצה: "מדובר במהלך שמשתלב באסטרטגיה ובחזון של קבוצת אלבר". לפי דוד לנקרי, מנכ"ל הקבוצה: "אנחנו גאים לייצג את יצרן הרכב BAIC בישראל, יצרן עם מסורת וניסיון של עשרות שנים המחזיק בפורטפוליו רחב ומגוון של רכבים חדשניים".

BAIC עצמה נוסדה בשנת 1958 ומחזיקה כיום במספר גדול של מותגי רכב, כשהתמחותה של היצרנית היא בעיקר ברכבי שטח ורכבי כביש שטח. לפי הפרסומים של BAIC, כיום היא משווקת בסין חמישה רכבי שטח קשוחים שמצוידים במנועי בנזין, שלושה רכבי כביש שטח שגם הם מצוידים במנועי בנזין ולצידם את 5 U שהיא מכונית משפחתית שמשווקת גם בגרסאות בנזין וגם בגרסה חשמלית.

לפי הודעת אלבר, BAIC מייצאת את מכוניותיה ל-80 שווקים ברחבי העולם וגם מייצרת בסין עבור יצרנים אחרים, כדוגמת מרצדס ויונדאי. בשנת 2022 החברה רשמה הכנסות  בשווי מעל 60 מיליארד דולר.

 

סין רכב חשמלי BAIC

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד