ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מכבי: מנהל מרחב בני ברק הנכנס, אצל הגר"ח

אל מנהל המרחב, מר אלי עובדיה הצטרף מתאם קשרי הקהילה בעיר הרב יוסף בינדר, שהציג בפני הגר"ח את פעילות מכבי במרחב

צילום: מכבי
צילום: מכבי

מנהל מרחב בני ברק החדש במכבי שירותי בריאות, מר אלי עובדיה, התקבל לברכה במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א. לסיור נלוו גם מתאם קשרי הקהילה של מכבי בבני ברק הרב יוסף בינדר, ומנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי - הרב משה שלזינגר.

מנהל המרחב הציג בפני הגר"ח קנייבקי את פעילות מכבי ברחבי העיר והיוזמות לקידום בריאות בקהילה אשר זוכות לתמיכה רבה בציבור לנוכח הציווי של "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". כן הציג את ההכנות לקראת פתיחת המרכז הרפואי הגדול של מכבי ברחוב רבי עקיבא בעיר, אשר ייחנך בעז"ה במהלך השנה הקרובה. מרן הגר"ח קנייבסקי איחל שהמרכז החדש ישמש רק לשמחות ובירך את מנהל המרחב בברכת "ברכה והצלחה".

בחודש האחרון נכנס מר אליהו עובדיה לתפקיד מנהל מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות במקומה של הגב' איזנה קפלן-לביא שמונתה לתפקיד בהנהלת המחוז.

מר אליהו עובדיה שימש עד כה כמנהל מרחב אלעד במכבי וקודם לכן היה סגן מנהל מרחב בני ברק. בתקופה בה ניהל את מרחב העיר אלעד, פיתח רבות את השירותים הרפואיים בעיר, תוך התאמה מלאה לצרכי המבוטחים ובשיתוף פעולה הדוק עם רבני העיר.

בזכות פעילותה הרבה והפריסה הרחבה של מכבי שירותי בריאות בבני ברק, למעלה ממחצית תושבי העיר – יותר מ-80 אלף נפש – מבוטחים במכבי. במסגרת פעילות מכבי בבני ברק, היא משתפת פעולה עם גורמים שונים בעיר במטרה לקדם את בריאות התושבים, בין היתר באמצעות שיתוף פעולה עם מוקד 'עזר מציון', המרכז הרפואי מעיני הישועה ו'טרם'.

בימים אלו נשלמות עבודות בניית המרכז הרפואי החדש והמרשים של מכבי שירותי בריאות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, כאשר במהלך השנה יושלם המבנה וייחנך לרווחתם של מבוטחי מכבי בבני ברק – המהווים למעלה ממחצית מאוכלוסיית העיר. המרכז הרפואי החדש של מכבי ברחוב רבי עקיבא פינת רחוב ירושלים מתפרס על פני 5,500 מ"ר ויכלול את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, מעבדה ומכונים קרוב לבית.

פתיחתו תאפשר למבוטחי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים. בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מכון שמיעה, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת ועשרות רבות של חדרי רופאים מומחים.
מכבי הגרח קנייבסקי בריאות רופאים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד