י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעצרו הוארך

המהנדס החרדי חשוד שפצע אדם אנושות: "מבקש סליחה"

הוארך מעצרו של תושב ירושלים החשוד בתקיפת גבר לפני כשבוע | היום הוא התנצל בפני משפחת המותקף, שנפצע באורח אנוש: "מבקש את סליחתם" | עורך דינו: "כמובן שלא התכוון לתוצאה המצערת"

המהנדס החרדי חשוד שפצע אדם אנושות: "מבקש סליחה"
מעצר חרדי, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של אליהו ילין, חרדי תושב ירושלים העובד כמהנדס בחברת מובילאיי. ילין נעצר בחשד שתקף לפני כשבוע וחצי גבר כבן 69 ופצע אותו באורח אנוש, במהלך עימות בכביש. "אני מבקש סליחה מהמשפחה", אמר היום ילין מחוץ לאולם בית המשפט.

ילין אותר ביום שני ונעצר במקום עבודתו. בחקירתו סיפר כי הקורבן הגיע לרכבו, דפק על החלון, אמר לו "אתה נורמלי?" ונתן לו מכה בפניו. לדבריו, הוא המשיך בנסיעה ואז הבחין שוב בקורבן, עצר את הרכב ותקף אותו באמצעות בטנו. המותקף נפל לאחור וילין עזב את המקום.

לפי המשטרה, רק לאחר שהוטח בו הסרטון, הוא אישר שירד מהרכב ודחף את הגבר, ולא ידע את התוצאה של האירוע.

בדיון הראשון שנערך בעניינו הציגה המשטרה תיעוד של התקיפה. על פי הנראה בסרטון, הסביר נציג המשטרה בבית המשפט, "עומד אדם מבוגר שעל פי החשד המשיב מגיע אליו תוקף אותו, הודף אותו, דוחף אותו. אותו אדם מבוגר נופל לאחור ומאבד את ההכרה. החשוד שבמקום מסתכל עליו והולך. האדם נמצא מאז מורדם ומונשם בבית החולים עם שטפי דם במח, עבר ניתוח בראש הוציאו לו עצב בראש עקב דימומים. המצב שלו אנוש".

"מדובר באדם ללא עבר פלילי", אמר היום עורך דינו של ילין, "כפי שהסביר בחקירתו, קדם לחלק בסרטוןמ אירוע בו הקורבן הגיע ונתן לו מכה בפנים ולאחר מכן, למרבה הצער, זו תגובתו. למעשה הוא דחף את הקורבן, כמובן שלא התכוון לתוצאה מצערת זו ולא יכל לצפות כי תתרחש תוצאה כל כך חמורה".

תקיפה מעצר חרדי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד