י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוזילו את המחיר

זו יצרנית הרכב שמחזירה ללקוחות כסף

לפי פרסומים בארצות הברית, מי שקנה את הבלייזר החשמלי במחיר המקורי מקבל עכשיו צ'ק שמנמן מהיצרנית כדי שיהיה מרוצה

זו יצרנית הרכב שמחזירה ללקוחות כסף
שברולט בלייזר החשמלי. הקונים שרכשו יקר יקבלו המחאה על ההפרש צילום: שברולט

חישבו מה היה קורה אם הייתם רוכשים במיטב כספכם מכונית חדשה ואז מגלים שהיצרן שלה החליט להוריד לה את המחיר. בישראל ייתכן בהחלט שאם הייתם פונים ושואלים למה יצאתם פראיירים, הייתם מקבלים תשובה שאם המחיר היה עולה אז הייתם מרוויחים ואם המחיר יורד אז אתם מפסידים, זו דרכו של עולם.

אבל בארצות הברית הדברים עובדים אחרת והדוגמה הכי טובה לכך היא שברולט: היצרנית הציגה גרסה חשמלית של רכב הכביש שטח שלה- ה"בלייזר" אבל אז היא נאלצה לעצור את מכירתה בגלל בעיית תוכנה. בזמן שבשברולט עבדו על בעיית התוכנה, המתחרים שלה - במיוחד טסלה, הורידו מחירים והתוצאה הייתה שכאשר בשברולט החזירו את הבלייזר לסוכנויות, הוחלט להוזיל את מחירו. כלומר לקוחות שכבר קנו בלייזר חשמלי גילו לצערם שהם אומנם היו הראשונים, אבל הם גם יצאו פראיירים.

אז מה עשו בשברולט? לפי פרסומים בארצות הברית, מי שקנה את הבלייזר החשמלי במחיר המקורי מקבל עכשיו צ'ק שמנמן מהיצרנית כדי שיהיה מרוצה. לדוגמה רוכשים שקנו את גרסת הבסיס שמחירה הוא מעל 30 אלף דולר יקבלו צ'ק משברולט על סך של כ-6,500 דולר, סכום בהחלט יפה.

מי שקנו את גרסת RS הספורטיבית יקבלו צ'ק על 5,620 דולר. וכל זה בשביל לא לצאת פרייירים. האם בישראל מוכר של רכב חדש ירשום צ'ק לקונים שקנו יותר ביוקר? אנחנו זוכרים שבשנה שעברה טסלה הורידה מחיר, את הצ'קים לא זכינו לראות.

 

 

שברולט הורדת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד