י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הזדמנות להיפרד"

בכיר ענף הנדל"ן: "יש כאן טרור כלכלי שחייבים לדבר עליו"

"הזדמנות היסטורית להיפרד מההתמכרות לפועלים פלסטינים", כך אומר יו"ר מרכז הבנייה הישראלי. לדבריו, "מדובר על כמה מיליארדים בשנה של נזקים וביום שזה ייפסק מחירי הדירות יירדו"

בכיר ענף הנדל"ן: "יש כאן טרור כלכלי שחייבים לדבר עליו"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, ערן רולס, אומר בראיון לרדיו 'גלי ישראל': "למדינת ישראל אסור לבזבז את המשבר הזה, אנחנו חייבים להיפרד אחת ולתמיד מהפועלים הפלסטינים. יש להביא לפה מאה אלף פועלים זרים מהודו, מסין ומסרי לנקה".

לדבריו, "התפוקה של פועל זר היא פי 2 מפועל פלסטיני! יש כאן טרור כלכלי שחייבים לדבר עליו, הייתי בבניין יוקרתי מאוד בירושלים בו פועלים פלסטינים שפכו בהזדמנות הראשונה דליי זפת לתוך המרזבים. מדובר על כמה מליארדים בשנה של נזקים וביום שזה ייפסק מחירי הדירות יירדו. כיום הקבלן מתמחר מראש את הנזקים שיהיו בדירות".

עוד הוסיף: "אני לא איש פוליטי אבל אם אני ראש רשות היום - אני לא מכניס אף פועל פלסטיני. כשאנחנו רואים את הסקרים לפיהם יש 80% תמיכה בקרב הפלסטינים בחמאס אחרי השביעי לאוקטובר - מספיק 2% מתוך מאה אלף פועלים שנכנסים לישראל כל בוקר, זה אלפיים פועלים שיכולים לבצע בכל רגע פיגועים מחרידים או חבלות בבנייה וזה משהו שאסור למדינת ישראל לאפשר".

פועלים ערבים פועלים פלסטיניים ענף הבניה נדל"ן קבלנים מחירי הדירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד