כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
על רקע המחאה

רונן צור חוזר? "ביבי נלחם להשאיר אותם חטופים. פושע"

על רקע המחאה הסוערת במוצאי השבת בתל אביב, יועץ התקשורת רונן צור שעמד בראש מטה החטופים ופרש לפני כחודש וחצי חזר לצייץ נגד הממשלה והעומד בראשה

רונן צור חוזר? "ביבי נלחם להשאיר אותם חטופים. פושע"
יועץ התקשורת רונן צור צילום: צילומסך 'ערוץ 12'

יועץ התקשורת רונן צור שלפני כחודש וחצי הודיע על פרישה ממטה משפחות החטופים, חזר לצייץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "יוני נלחם כדי לשחרר חטופים. ביבי נלחם להשאיר אותם חטופים. פושע" כתב צור בציוץ ברשת X שזכה למאות לייקים, תגובות ועשרות שיתופים מצד שונאי נתניהו.

נחסוך מכם את התגובות הקשות והבוטות שכתבו לו רבים בתגובה, על כפיות טובה, על ניצול משפחות החטופים ועוד.

צור אף שיתף ציוץ של כתב 'הצינור' ב'ערוץ 13', בר שם אור, שכתב על המחאה הסוערת בתל אביב: "אנשי נתניהו ניסו לפני חודש וחצי לפרק את מטה משפחות החטופים. בכירים רבים עזבו, בהם רונן צור, חיים רובינשטיין ואנשי פובליסיס ונעשה ניסיון לשווק אסטרטגיה חדשה ו״לפייס את משפחת נתניהו״. והתוצאה אחרי חודש וחצי? הערב אנחנו רואים את המחאה הגדולה ביותר נגד הממשלה מתחילת המלחמה שמובלת על ידי משפחות חטופים שהחליטו לפוצץ את העצרת ה״ממלכתית״ ולהצטרף למשפחות החטופים שהתפצלו מהמטה בהפגנה שלהן נגד הממשלה בשער בגין", לשון הציוץ. 

לפני חודש וחצי, הודיע יו"ר מטה משפחות החטופים והנעדרים רונן צור באופן מפתיע כי הוא מסיים את תפקידו בניהול המטה. הודעתו של צור הגיעה על רקע עצומה של 45 ממשפחות החטופים שחתמו על קריאה לצור לסיים את תפקידו.

"במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה", כתב אז צור בחשבון הטוויטר שלו. "במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה, אשר התנו את סיועם למשפחות החטופים בשינוי הרכב מובילי המטה".

"ברגע הקשה והכואב הזה של המשפחות, אין בכוונתי לאפשר לאף גורם פוליטי לאיים במישרין או במרומז על משפחות החטופים ולהפוך אותן לבנות ערובה של גורמים פוליטיים חסרי מצפון ומוסר", הוסיף צור, "הוחלט בהסכמה מלאה שהחל מעכשיו יוביל צוות משפחות שייבחר על ידן את פעילות המטה, וצוות המתנדבים ייעץ למשפחות".

לפי פרסום אז ב'כאן 11', בעצומתן כתבו המשפחות כי "על מנת לאשר עסקה לשחרור החטופים יש צורך בקונצנזוס, ואחד הנושאים החשובים ליצירתו – הוא התנהלות תחת ראש מטה שאינו צבוע בצבע פוליטי כזה או אחר, באשמתו או שלא באשמתו".

נזכיר כי ב-19 במרץ, לפני 12 ימים דיווח העיתונאי בן כספית כי "הדיבור הוא שדניאל קוגן, ראש מטה משפחות החטופים, שהחליף את הפורשים חיים רובינשטיין ורונן צור, התפטר. קוגן שיגר בעצמו הודעה לפיה הוא "נסוג", לאור העובדה שהמו"מ חודש והמנדט של הצוות הורחב. לדבריו המטרה שלשמה הצטרף הושגה". לשון הדיווח.

רונן צור חטופים בנימין נתניהו פושע מלחמת חרבות ברזל מחאה בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד