כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"סינואר מחכך ידיו בהנאה"

מתקפה חריפה: "המפגינים האלימים הבריונים הם סמל נצחון לחמאס!"

"אני נגעלת מהמראות המחפירים שמזכירים לי הפגנות של טרוריסטים. קבוצה קיצונית שמחרבת את מדינת ישראל". ח"כ טלי גוטליב במתקפה חריפה נגד המחאות תוך כדי מלחמה

מתקפה חריפה: "המפגינים האלימים הבריונים הם סמל נצחון לחמאס!"
חסימת הכביש בתל אביב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

גינוי חריף למפגינים במוצאי השבת בתל אביב, תוך חסימת כבישים, הבערת מדורות, ניסיון הפיכת ניידת משטרה ועימותים עם שוטרים. 

"המפגינים האלימים הבריונים הם סמל נצחון לחמאס! החטופים לא מעניינים אותם. רק שנאה מניעה אותם!", כתבה חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד'. "אני נגעלת מהמראות המחפירים שמזכירים לי הפגנות של טרוריסטים. קבוצה קיצונית שמחרבת את מדינת ישראל. מקומם של הקיצוניים שחסמו כבישים והבעירו אש ותקפו שוטרים מאחורי סורג ובריח!".

המחאה בתל אביב: 16 עצורים ו-9 דוחות • תיעוד מסכם

לדבריה, "לא רק שזה לא יסייע להשבת החטופים זה פוגע קשות בסיכוי השבת החטופים. המחאה צריכה לעסוק בחמאס ואכזריותו! המחאה צריכה לצאת נגד דרישת סיוע הומניטרי לאוייב בעת מלחמה! המחאה צריכה לגנות את העולם שנותן גיבוי לחמאס האכזרי. אם נדמה למישהו שמחאה מעניינת את סינוואר זו הזייה. סינואר מחכך ידיו בהנאה".

ח"כ אוהד טל מ'הציונות הדתית' כתב: "לאנרכיסטים המשיחיים הקיצוניים האלה לא איכפת מהחטופים, לא מתושבי העוטף, לא מכוחות הבטחון ובטח שלא מאחדות העם. הם עושים לסינואר את העבודה ויעשו הכל להחזיר אותנו ל6.10 - לא ניתן להם".

אלפי מוחים שהגיעו למתחם ברחוב קפלן בתל אביב הביעו את מחאתם כחוק ועל פי התנאים שסוכמו עם מארגני המחאה. מנגד, כמה מאות מפגינים הפרו את הסדר הציבורי, הדליקו מדורות, טלטלו ניידת המשטרה, חסמו צירים והתעמתו עם השוטרים: 16 מפירי סדר נעצרו ונרשמו 9 דו"חות בסך 1000 ש"ח על הפרעה לתנועה וחסימת צירים.

 

הפגנה בתל אביב רחוב קפלן מלחמת חרבות ברזל טלי גוטליב אוהד טל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד