כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אומודה וג'ייקו

מה יציעו הרכבים החדשים שיגיעו השנה?

לצד המותג ג'ייקו יגיעו לישראל גם המכוניות של אומודה: הג'ייקו שיגיע לישראל הוא רכב הכביש שטח 7J. אורכו של 7 J הוא 450 סנטימטרים והוא יצויד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר

מה יציעו הרכבים החדשים שיגיעו השנה?
ג'ייקו J7 - רכב פנאי-שטח מהודר, דיגיטלי וגם עם יכולת בשטח צילום: ג'ייקו

בחודש שעבר סיפרנו לכם על שני מותגי רכב חדשים שיובאו לישראל על ידי כלמוביל: אומודה וג'ייקו. כעת היבואנית מפרסמת את תכניות השיווק שלה הכוללות לא מעט מידע על הדגמים שיגיעו, מועדי ההגעה שלהם ואופן השיווק.

כך, הדגם הראשון של ג'ייקו שיגיע לישראל הוא רכב הכביש שטח 7J. אורכו של 7 J הוא 450 סנטימטרים והוא יצויד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר. המנוע מפיק 154 כוחות סוס ותיבת ההילוכים היא כמובן אוטומטית. מועד ההגעה של הרכב מתוזמן לרבעון השלישי של השנה.

ג'ייקוג'ייקו J7 - רכב פנאי-שטח מהודר, דיגיטלי וגם עם יכולת בשטחצילום: ג'ייקו

לאחר מכן בפער לא גדול יגיע דגם נוסף: גרסת פלאג אין היבריד של ה 7 J שמבוססת גם היא על מנוע בנזין טורבו-אבל עם סיוע של מערכת שמאפשרת ל-7 J לנסוע גם בכוח חשמל, כשלטענת היצרן טווח הנסיעה על חשמל נקי הוא מעל 80 קילומטרים. הדגם הבא של ג'ייקו שיגיע לישראל יהיה 8 J שהוא רכב כביש שטח גדול עם שלוש שורות מושבים ו-7 מושבים.

ג'ייקוג'ייקו J7 - רכב פנאי-שטח מהודר, דיגיטלי וגם עם יכולת בשטחצילום: ג'ייקו

הדגם הראשון שיגיע לארץ שונה בתפיסה ממרבית רכבי הפנאי שבישראל והוא מציע, בכוונת מכוון, גם יכולת נסיעה בשבילים ובשטח. ל-J7 בגרסת ההנעה הכפולה יש מרווח גחון של 20 ס"מ, מפות ניהול המאפשרות לנהג להגדיר את סוג הקרקע (חול, בוץ, עפר וכיוב') כדי שהרכב יתאים עצמו למעבר הקל ביותר. בנוסף מצויד J7 במערך מצלמות 360 מעלות וגם מצלמות נוספות המראות מה מתרחש לפני ומתחת לרכב – לקבלת תמונה מלאה המכסה 540 מעלות של דשה ראיה מורחב.

לצד המותג ג'ייקו יגיעו לישראל גם המכוניות של אומודה – OMODA - שיגיעו בואכה 2025. 9 C, רכב כביש שטח גדול עם הנעת פלאג אין הייבריד הוא הראשון שיגיע לארץ. לאר מכן יצטרפו אליו דגמים נוספים.

 

ג'ייקו כלמוביל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד