כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תיעוד הפיגוע בבאר שבע

יוצא מביתו, עולה על אוטובוס, מחפש קורבן, דוקר - ומחוסל | דקה אחר דקה

המחבל נאג'י אבו פרייח תועד יוצא מביתו ברהט, עולה על אוטובוס - ובהמשך מבצע את פיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע, בו נפצע קצין צה"ל: כך נראה המסלול שעשה המחבל | חמישה מבני משפחתו נעצרו לחקירה

יוצא מביתו, עולה על אוטובוס, מחפש קורבן, דוקר - ומחוסל | דקה אחר דקה
תיעוד הפיגוע צילום: מתוך הסרטון

המשטרה חשפה את התיעוד המלא, בו נראה המסלול שעשה המחבל שביצע את פיגוע הדקירה הבוקר (ראשון) בבאר שבע, בו נפצע קצין צה"ל באורח קל. בתיעוד ממצלמות האבטחה ברהט ובבאר שבע, ניתן לראות את המחבל שביצע את הפיגוע בסמוך לשעה 8:30, בתחנה המרכזית, ואת הדרך שעשה עד שהגיע לזירה.

המחבל, נאג'י אבו פרייח, יצא מביתו ברהט ועלה על אוטובוס לכיוון באר שבע ללא המכשיר הסלולרי הפרטי שלו. בהמשך, ירד מהאוטובוס והחל ללכת ברגל לכיוון התחנה המרכזית בעיר, כשבמשך דקות אחדות הוא מסתובב באזור ומחפש קורבן. 

בתיעוד נראה המחבל עומד בסמוך לאוטובוס שממנו יורד חייל, ואז החל לדקור את אותו. הקצין יחד עם חייל נוסף פתחו באש וניטרלו את המחבל. 

לאחר פיגוע הדקירה ותוך דקות ספורות הגיעו כוחות רבים של המחוז הדרומי בפיקודו של מפקד המחוז ניצב אמיר כהן. כוחות המשטרה אספו ממצאים בזירה ובמקביל, בהנחיית מפקד המחוז, החלה פעילות בעיר רהט בביתו של המחבל, שהובילה למעצר חמישה מבני משפחתו לתחקור במסגרת החקירה שנפתחה. החקירה מנוהלת ביחידה המרכזית של מרחב הנגב יחד עם שירות הביטחון הכללי נמשכת. 

 
פיגוע באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד