כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התקשרו לשגריר

בהולנד מתנצלים על ההתעמרות בחטופה: "נוודא שזה לא יקרה שוב"

לאחר שאתמול שתי ישראליות, אחת מהן חטופה לשעבר, עברו מסכת של השפלות בשדה התעופה בהולנד - מנכ"ל הנמל התקשר לשגריר הישראלי באמסטרדם והודיע כי נפתחה חקירה

בהולנד מתנצלים על ההתעמרות בחטופה: "נוודא שזה לא יקרה שוב"
אמסטרדם, הולנד צילום: Nati Shohat/FLASH90

אתמול, עובד ביטחון ממוצא פקיסטני בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם התעמר, עיכב והשפיל שתי נשים ישראליות, אחת מהן חטופה משוחררת. 

לאחר האירוע, מנכ"ל נמל התעופה סכיפהול התקשר לשגריר ישראל במדינה מודי אפרים והתנצל בפניו על התקרית, כך לפי דיווח איתמר אייכנר ב"ווינט". 

הנהלת נמל התעופה פירסמה הודעה בה נכתב: "ברור ששתי הנוסעות לא הרגישו שמתייחסים אליהן בצורה ראויה. אנו מתחרטים ומתנצלים על כך. אנחנו נוודא שמצבים כאלה לא יקרו שוב בעתיד".

יחד עם זאת, הישראלית שליוותה את החטופה הגישה תלונה רשמית נגד העובד למשטרת השדה, ולפי גורמים בשדה מדובר בעובד ממוצא פקיסטני-מוסלמי אשר הועלו נגדו בעבר תלונות בגין עיכוב אזרחים ישראלים שטסים דרך השדה.

בשיחה עם ynet סיפרה המלווה של הישראליות: "כאשר עצר אותנו עובד הביטחון הוא העמיד אותנו מול עשרות נוסעים, בכוונה, וצרח עלינו שביצענו הונאה. הוא כל הזמן חזר ואמר 'ישראליות', ו'לא יודע מה אמרו לכם בישראל', כאילו ביצענו איזה פשע נורא. אני נמצאת בשדה תעופה כמעט כל שבוע בחיים ולא הייתה לי חוויה כזו מבזה. הכל היה מכוון, זה היה מאד ברור שהוא ראה את הדרכון הישראלי ו'נדלק'. הרגשנו מותקפות, מושפלות, מבוזות. היה לו סדיזם בעיניים. רק אחרי שלא הסכמנו לזוז, נאבקנו והתקשרתי לשגריר הישראלי, הוא התחיל להבין שהפעם זה לא ילך לו".

הולנד חטופים סכיפהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד