כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תגובות סוערות

נמשך הזעם על רזי ברקאי: "שופר עלוב ונרצע"

"כל המרחם על אכזרים - סופו להיות רזי ברקאי! לא מבינה למה כולם מופתעים", כתבה השרה מאי גולן

נמשך הזעם על רזי ברקאי: "שופר עלוב ונרצע"
רזי ברקאי צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

דבריו של מגיש גל"צ הוותיק, רזי ברקאי באולפן 'ערוץ 13' על חיסול בני משפחתו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, ממשיכים לעורר סערה ברשתות החברתיות. תגובות רבות בגנותו של ברקאי נכתבו בהם של פוליטיקאים ואנשי תקשורת.

השרה לשוויון חברתי, מאי גולן מ'הליכוד' כתבה: "כל המרחם על אכזרים - סופו להיות רזי ברקאי! לא מבינה למה כולם מופתעים מרזי ברקאי שיצא נגד חיסול בניו של המרצח הסדיסט החולני הנייה".

"רזי ברקאי הוא שופר עלוב ונרצע שמהדהד באופן קבוע את המסרים של ארגון הטרור הנאצי - חמאס, מצדד בהם, מעלה אותם לשידור ומשווה בין האימהות השכולות שלנו לאימהות של המרצחים הפלסטיניים - המקדשות רצח ומחלקות בקלאוות לאחר שבניהם הארורים רצחו ואנסו יהודים ויהודיות".

קריאה לפטרו > רזי ברקאי על החיסול בעזה: "שישה חבר'ה שאנחנו הרגנו סתם"
 
עוד הוסיפה השרה, "חלקים חולים בתקשורת הישראלית ממשיכים לתת בית למסרים אנטישמיים בתוכינו, שמסיתים נגד בנינו ובנותינו - שמחרפים את נפשם כדי להגן על המולדת ולהילחם בנאצים בחמאס".

כתב המשפט של 'כאן', אבישי גרינצייג הגיב ואמר: "אם הדבר הראשון שעלה לך בראש על החיסול של בניו של הנייה, זה שנתניהו החליט לטרפד את העסקה באמצעות הריגת בניו החפים מפשע של הנייה -  אומר זאת בעדינות, משהו בשיקול הדעת שלך השתבש מאוד. 

מתברר שאת התקיפה של בניו הטרוריסטים אישר בכלל קצין בדרגת אל״מ ושרה״מ וחברי הקבינט לא עודכנו עליה".

ח"כ יצחק קרויזר, יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' בכנסת, פרסם את התיעוד של ברקאי וכתב: "דובר משפחת הנייה בערוץ 13".

פעיל ההסברה הערבי, יוסף חדאד, תקף גם הוא את ברקאי וכתב: "רזי ברקאי טוען שחיסלנו סתם את בניו של איסמעיל הנייה... אותם מחבלים בחמאס שהם גם בניו של מנהיג חמאס ושאחד מהם אפילו דווח שמעורב בהחזקת חטופים! אבל הם נהרגו סתם אה רזי? תתבייש לך!".

"צריך לומר בכנות שהאבל של רזי ברקאי על משפחת הנייה נראה עמוק יותר מהאבל של אסמעיל הנייה עצמו". כתב עורך 'בחדרי' לשעבר, אברהם גרינצייג.

רזי ברקאי מאי גולן איסמעיל הנייה ערוץ 13 חיסול בעזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד