כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי חיפושים נרחבים

אותרה גופתו של הנער בנימין אחימאיר הי"ד, מצוד אחר המחבלים

אחרי חיפושים נחרבים בהם נטלו חלק כוחות שב"כ ויחידות מיוחדות של צה"ל, גופתו של הנער בנימין אחימאיר הי"ד אותרה היום בבנימין | נתניהו: "אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם כפי שאנחנו עושים עם כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל"

אותרה גופתו של הנער בנימין אחימאיר הי"ד, מצוד אחר המחבלים
בנימין אחימאיר, החיפושים בבנימין צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון איתרו היום (שבת) את גופתו של הנער בנימין אחימאיר בן ה-14, שנעדר בבנימין מאז אמש בשעות הבוקר. הערכה מלכתחילה היתה שהוא נרצח בידי מחבלים.

לאחר איתור גופתו, כוחות צה"ל ושב"כ פתחו במצוד אחר הרוצחים. "בנימין נרצח בדם קר על ידי ערבים שפלים מכפרי האזור באזור בו רעה צאן ליד היישוב מלאכי השלום", מסרה המועצה האזורית בנימין.

בנימין אחימאיר, תושב ירושלים המשמש כרועה צאן, יצא עם עדר הכבשים בסביבות השעה 06:00 מחוות מלאכי השלום הסמוכה ליישוב שילה. העדר שעמו יצא חזר למאחז לבדו, ומאז נעלמו עקבותיו של אחימאיר.

"הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הי״ד הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "כוחות צה״ל ושב״כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה".

נתניהו הוסיף: "אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם כפי שאנחנו עושים עם כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל.   צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל מחוז ש״י מבצעים פעילות מבצעית ומודיעינית עצימה בכל המרחב ובכפרים הפלסטינים".

"אני קורא לכל אזרחי ישראל לאפשר לכוחות הביטחון לעשות את עבודתם באין מפריע, כדי שנוכל לבוא חשבון עם הרוצחים המתועבים וסייעניהם במהרה", הוסיף ראש הממשלה.

אתמול, טרם כניסת השבת,  דיווחו הפלסטינים כי במסגרת החיפושים, צה"ל הטיל כתר על כפרים באזור. לפי דובר צה"ל, כוחות צה"ל מהאוויר ובקרקע, בהם כוחות מיוחדים, פעלו משעות הצהריים המוקדמות יחד עם משטרת ישראל וכוחות נוספים בחיפושים אחר הנער מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו״ש ומפקד חטיבת בנימין נמצאים בשטח ומובילים את הכוחות בחיפושים אחר הנער.  "הכוחות חוסמים צירים ומבצעים סריקות במרחב", מסר דובר צה"ל.

כוחות גדולים מאד ובהם כוחות מיוחדים של מערכת הבטחון, יחד עם אגפי המועצה, יחידות חילוץ ובסיוע מתנדבים רבים עסקו בחיפושים גם בשבת. מערך החירום של מועצת בנימין פעל מהמקום ברציפות ביומיים האחרונים בהובלת ראש המועצה. 

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ מסר: "כל חטאו של בנימין הוא היותו יהודי שיצא למשימת  התנדבות וביקש לרעות צאן. הרצח האכזרי מזעזע את כולנו והוא נסיון של ערביי האזור בהובלת הרשות הפלסטינית לגרש אותנו מהאזור. הם באו לרצוח את בנימין במטרה לסלק את החוות ואנשיהם ששומרים על אדמות המדינה, על היישבים שלנו ועל כל מרכז הארץ".

"ערביי האזור בהובלת הרשות הפלסטינית מעודדים ותומכים ברצח יהודים. הצבא בהוראת הדרג המדיני צריך לבצע פעולות עומק למיגור ההסתה ותשתיות הטרור. אם לא נפעל, זה יגיע לכל מקום במדינת ישראל", הוסיף גנץ. "כאנשי התיישבות אנו נחזק את האחיזה בשטח ואת אנשי החוות. אני עומד בקשר עם מנהיגי המדינה והצבא בדרישה כי תהיה לזה משמעות מיידית בשטח".

בנימין אחימאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד