כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשש במערכת הביטחון

ירי והצתת רכבים: עימותים ביו"ש אחרי רצח הנער

עימותים התפתחו בין ישראלים לפלסטינים במספר מוקדים באזור יהודה ושומרון לאחר מציאת גופתו של הנער בנימין אחימאיר בן ה-14, שגופתו אותרה היום (שבת) בבנימין | צה"ל מתגבר כוחות ביו"ש

ירי והצתת רכבים: עימותים ביו"ש אחרי רצח הנער
עשן עולה מהכפר דומא צילום: איתי רון, פלאש 90

במערכת הביטחון חוששים מפני פעולות נקם של מתיישבים, על רקע רצח הנער בנימין אחימאיר בן ה-14, שגופתו אותרה היום (שבת) בבנימין.

בשעות האחרונות, כך לפי צה"ל, התפתחו עימותים בין אזרחים ישראליים לפלסטינים במספר מוקדים באזור יהודה ושומרון, במהלכם המשתתפים יידו אבנים וביצעו ירי. עשרות ישראלים ופלסטינים נפגעו באורחים שונים. לפי הפלסטינים, פלסטיני אחד נהרג מירי מתנחלים וכמה נפצעו, חלקם באורח קשה.

כוחות רבים של צה"ל ומג"ב נערכו במרחבים השונים והשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות. נכון לשעה זו כלל האירועים הסתיימו.  לצד הכוחות הפרוסים במרחב, הוחלט על תגבור של מספר פלוגות של צה"ל וכוחות מג"ב נוספים  "כוחות הביטחון ממשיכים במרדף אחר המחבלים שרצחו את בנימין אחימאיר ז"ל", מסר דובר צה"ל.

"בנימין נרצח בדם קר על ידי ערבים שפלים מכפרי האזור באזור בו רעה צאן ליד היישוב מלאכי השלום", מסרה המועצה האזורית בנימין.

בנימין אחימאיר, תושב ירושלים המשמש כרועה צאן, יצא עם עדר הכבשים בסביבות השעה 06:00 מחוות מלאכי השלום הסמוכה ליישוב שילה. העדר שעמו יצא חזר למאחז לבדו, ומאז נעלמו עקבותיו של אחימאיר.

"הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הי״ד הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "כוחות צה״ל ושב״כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה".

לדברי נתניהו, "אני קורא לכל אזרחי ישראל לאפשר לכוחות הביטחון לעשות את עבודתם באין מפריע, כדי שנוכל לבוא חשבון עם הרוצחים המתועבים וסייעניהם במהרה", הוסיף ראש הממשלה.

עימותים מתנחלים בנימין אחימאיר פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד