כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חטיפת ירדן ביבס

תגובות סוערות לתיעוד המטלטל: "לוודא שמחסלים אותם אחד אחד!"

"השב"כ חייב לזהות את כל העזתים שמקיפים את ירדן, מאיימים עליו, מכים אותו עד זוב דם וחוטפים אותו ולהכין רשימת מבוקשים מתאימה. יש מספיק טכנולוגיה לעשות את זה. צריך להגיע אליהם. עד האחרון שבהם". כותב בן כספית

תגובות סוערות לתיעוד המטלטל: "לוודא שמחסלים אותם אחד אחד!"
השותפים לפשע חטיפת ירדן ביבס צילום: מתוך ה-X של יוסף חדאד

תיעוד חטיפתו של ירדן ביבס, בעלה של שירי ואביהם של הילדים אריאל בן השלוש וכפיר בן השנה, שפורסם אמש ביום ה-194, טלטל והחריד כל לב מי שצפה בו.

מי שבלטו בתגובותיהם הם המפורסמים, אנשי תקשורת ובעלי דעה. העיתונאי בן כספית כתב: "הסרטון שפורסם על חטיפתו של ירדן ביבס הופך קרביים ומרתיח דם. אם אנחנו אומה חפצת חיים, השב״כ חייב לזהות את כל העזתים שמקיפים את ירדן, מאיימים עליו, מכים אותו עד זוב דם וחוטפים אותו ולהכין רשימת מבוקשים מתאימה. יש מספיק טכנולוגיה לעשות את זה. צריך להגיע אליהם. עד האחרון שבהם. חובה למצות איתם את הדין, יקח כמה זמן שיקח ויעלה כמה שיעלה".

שניות דרמטיות >> תיעוד חדש: החטיפה האכזרית של אבי משפחת ביבס

מגישת 'ערוץ 14', ליטל שמש הגיבה לתיעוד: "התיעוד הקשה של חטיפת ירדן ביבס מראה כי רוב מי שהשתתפו בזוועה היו אזרחים, לא מחבלי חמאס. היום בערב דובר צה״ל התעקש להוציא הודעה באנגלית לתקשורת הזרה ולספר על הסיוע ההומניטרי שעובר לרצועה ונבדק בנמל אשדוד. למה אנחנו ממשיכים לספר לעולם שהפלסטינים מסכנים כשהאזרחים הפלסטינים רצחו, בזזו, התעללו וחטפו יהודים?".

מתוך ה-X של יוסף חדאדהשותפים לפשע חטיפת ירדן ביבסצילום: מתוך ה-X של יוסף חדאד

פעיל ההסברה הערבי-ישראלי, יוסף חדאד, פרסם תמונה מתוך הסרטון שבה נראים השותפים לפשע חטיפתו של ביבס כשכל אחד מהם מוקף בעיגול כמטרה לסגירת החשבון עמו. חדאד הוסיף וכתב בצמוד לתמונה: "אלה לא אזרחים תמימים, אלה לא בלתי מעורבים, מבחינתי אלה לא בני אדם בכלל... אלה מחבלים ברבריים שהמקום שלהם הוא בגיהנום וצריך לוודא שמחסלים אותם אחד אחד!".

האסטרטג ברל'ה קרומבי הגיב לתיעוד וכתב: "ירדן ביבס לא יוצא לי מהראש. הסרטון של הנאצים מכים בו עד זוב דם מטורף. ככה נראית סדיסטיות לשמה. חיות ומפלצות אדם. הבעיה שאותם נאצים ארורים הלכו היום לים, השתזפו וחגגו, בזמן שירדן עדיין במנהרות חמאס. וזו האחריות שלנו. אין חפים מפשע בעזה. רק כיבוש, גירוש ומחיקת שלטון חמאס. לא פחות. אי אפשר לעצום עין. המחשבות על ירדן ביבס ואיך הנאצים מתעללים בו, לא מרפות. יהודים, נקמה!". סחכם קרומבי.

שר המורשת עמיחי אליהו מ'עוצמה יהודית', הגיב: "התיעוד החדש והמזעזע של חטיפת ירדן ביבס הוא תזכורת כואבת לכולנו - אסור לנו לעצור, אסור לגמגם. שום הפסקת אש. שום דבר מלבד החזרת החטופים ומיטוט החמאס".

חטיפת ירדן ביבס עזה חמאס 7 באוקטובר מלחמת חרבות ברזל בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד