כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ברח ופגע

סיבה הזויה: מדוע אישה אמריקאית תובעת את טסלה?

תושבת קליפורניה טוענת כי החנתה את הטסלה ויצאה לרגע מן החניה. הילד שלה בן הנשתיים ניצל את הרגע הפנוי, נכנס למושב הנהג של הטסלה והצליח להפעיל את המכונית ולפגוע בה

סיבה הזויה: מדוע אישה אמריקאית תובעת את טסלה?
טסלה מודל X - דומה לזה בו הילד בן השנתיים דרס את האמא שלו צילום: טסלה

טסלה נתבעת לא מעט בארצות הברית בגלל שלל סיבות, אבל רובן לא משוגעות כמו זאת: תושבת קליפורניה ששמה הוא מאלורי הארקורט טוענת שבשנת 2018 הבן שלה, שהיה בן שנתיים בלבד, הצליח להיכנס למכונית שלה, להפעיל אותה ולפגוע בה.

לפי מסמכי התביעה, הארקורט הגיעה לביתה, החנתה את הטסלה מודל X שלה ויצאה לרגע מן החניה כדי להביא את תיק ההחתלה של בנה. הילד ניצל את הרגע הפנוי, נכנס למושב הנהג של הטסלה והצליח להפעיל את המכונית. מכיוון שמדובר ביחד קטן, כל מה שהוא היה צריך לעשות היה להתיישב על רצפת הרכב החשמלי ליד הדוושות וללחוץ על דוושת הבלם בידו ואז להפעיל את בורר הכיוון של הרכב.

לאחר מכן, כך טוענת התובעת, הוא לחץ על דוושת התאוצה והמכונית זינקה קדימה לכיוון האם שיצאה כדי לראות על מה המהומה. הטסלה פגעה בהארקורט ולפי מסמכי התביעה גרמה לה לשבר באגן.

כתוצאה מכך הארקורט נשלחה לבית החולים והחשבון הרפואי שלה הגיע ל-73,000 דולר, כך טוענת בעלת הטסלה בתביעה. עורכי הדין של התובעת מכירים בעובדה שלתת לילד להיכנס למכונית הוא מעשה שיש בו חוסר אחריות של הורה, אבל מכונית לא אמורה להיות מתוכננת כך שילד בן שנתיים יוכל להפעיל אותה.

טסלה מצידה הכחישה את ההאשמות.

 

טסלה קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד