כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ביקורת תקשורתית

שני הרוגים והתקשורת מחליקה: "איזה שפל! איזו זוועה! איזו צביעות!"

"אין לכם שום זכות לגרום במעשיכם הלא חוקיים למוות. דמם של מתנדב משטרת ישראל ועובד הניקיון שהיו צריכים לטפל בהשלכות המחאה לא יכול להתנקות בלי לקחים"

שני הרוגים והתקשורת מחליקה: "איזה שפל! איזו זוועה! איזו צביעות!"
תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבה צילום: דוברות המשטרה

ביקורת תקשורתית על התעלמות תקשורת המיינסטרים מהעובדה שמחאה בלתי חוקית בעד החטופים, הובילה לכך ששני בני אדם קיפחו את חייהם. 

בליל שבת נהרגו השוטר דניס שבצוב ז"ל ועובד קבלן של חברת 'נתיבי היובל' שעסקו בפינוי חביות שהובערו על ידי המוחים בכביש 1 סמוך למחלף ענבה, במחאה שכללה חסימת כבישים כשעה לפני כניסת השבת ושגרמה עגמת נפש לרבים וגם היתה בלתי חוקית ומסכנת חיים.

דוברות המשטרההשוטר דניס שבצוב ז"לצילום: דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה עלה כי ג'יפ פרטי שנסע על כביש 1 למזרח נהוג ע"י תושב כפר יונה, סטה מנתיב נסיעתו ופגע במתנדב משטרת התנועה הארצית ועובד קבלן של נתיבי היובל שנדרסו למוות, בעת שפינו מהכביש מפגעי דרך שהוצבו קודם לכן במחאה לא חוקית במקום בשניים, בעת שהיו בתפקיד והמתינו להגעת משאית לפינוי מפגעי הדרך  מהשול.

דוברות המשטרהתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1 סמוך למחלף ענבהצילום: דוברות המשטרה

הכתב הפוליטי של 'ערוץ 14' מוטי קסטל כתב בזעם: "2 קיפחו את חייהם. 2 בני אדם צעירים ויפים מתו, נהרגו בעקבות התרבות הנבזית שהשרישו כאן האנרכיסטים. מעניין איזו אש פיזית ומטאפורית היתה בוערת במדינה לו מפגיני ימין היו גורמים למוות של 2 בני אדם. רועשת וגועשת. גינויים וזעקות מכל עבר! הזהרנו והתרענו. איזה שפל! איזו זוועה! איזו צביעות!".

כתב ynet, יאיר קראוס נגע גם הוא בנושא וכתב: "שני בני אדם, שתי משפחות מפורקות שנחרבו ושיקיריהן לא יחזרו לעולם. לא משנה מי חוסמי הכבישים, משמאל או מימין - אין לכם שום זכות לגרום במעשיכם הלא חוקיים למוות. דמם של מתנדב משטרת ישראל ועובד הניקיון שהיו צריכים לטפל בהשלכות המחאה לא יכול להתנקות בלי לקחים".

דניס ז"ל בן 47 בנופלו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים, בשנת 2019 התגייס בהתנדבות למשטרת ישראל ושירת כמתנדב במשטרת התנועה.

דניס שבצוב מחאה בלתי חוקית כביש 1 שוטר נדרס למוות מוטי קסטל יאיר קראוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד