כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעקבות המתקפה החריפה

"תדבר פחות", "אתה מסוגל ליותר": עימות בין חברי הכנסת מהימין

המתקפה של חבר הכנסת מ'הציונות הדתית' על השר בן גביר הובילה לעימות פומבי ברשת החברתית | יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' עקץ: "קצת צניעות לא תזיק לך". ח"כ טל השיב: "ברצינות, אתה מסוגל ליותר. די עם הדרדל'ה הזה על חשבון בטחון המדינה"

"תדבר פחות", "אתה מסוגל ליותר": עימות בין חברי הכנסת מהימין
סמוטריץ' ובן גביר צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

ב'עוצמה יהודית' הגיבו הערב (ראשון) למתקפה החריפה של ח"כ אוהד טל מ'הציונות הדתית' על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בתגובה לדברים - בהם האשים טל בין היתר את בן גביר בפגיעה בביטחון המדינה - צייץ יו"ר סיעת עוצמה יהודית, ח"כ יצחק קרויזר בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אדון אוהד טל היקר, קצת צניעות לא תזיק לך. בזכות עוצמה יהודית אתה יושב בכנסת ישראל. תעשה יותר תדבר פחות".

מתוך טוויטרהעימות בין חברי הכנסת בטוויטרצילום: מתוך טוויטר

טל עצמו לא נותר חייב, וכתב בתגובה: "יצחק אחי, מזל שיש את החוק הנורבגי אה? אחרת בן גביר היה שולח מישהו אחר לתקוף אותי. אבל ברצינות, אתה מסוגל ליותר. דיי עם הדרדל'ה הזה על חשבון בטחון המדינה. צאו מהקמפיין".

חילופי הדברים בין חברי הכנסת מגיעים על רקע ראיון שהעניק טל לרדיו 'קול ברמה'. חבר הכנסת אוהד טל תקף בחריפות את יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר, לאחר סערת "ציוץ הדרדל'ה", שעסק בתקיפה המיוחסת לישראל באיראן.

פלאש 90יצחק קרויזר ואוהד טלצילום: פלאש 90

"זה חוסר אחריות משווע מצד השר בן גביר להתבטא בצורה הזו", אמר טל בראיון לאבי גדלוביץ' ונתן משי בתכנית 'אחת בצהריים'. "לצערי זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה. הוא היה בקבינט ובוודאי יודע למה בחרו בתגובה הזאת. לא כל מה שמתפרסם זה מה שקורה". לדבריו, "נניח שהוא צודק, מה זה עוזר להתבטא כך בתקשורת? זו טעות קשה שפוגעת בבטחון ישראל". "הלכנו לבחירות יחד עם עוצמה יהודית לא מתוך שמחה גדולה", הוסיף טל.

 

 

יצחק קרויזר אוהד טל עוצמה יהודית הציונות הדתית איתמר בן גביר המתקפה האיראנית על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד