ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"שנאה ואיחולי מוות"

השר בן גביר עדיין מאושפז: "נמצא באיום מתמיד" | תיעוד התאונה

בלשכתו של השר לביטחון לאומי הבהירו בצאת השבת את הסיבה בגינה רכבו עבר באור אדום: "התנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7" | בן גביר עדיין מאושפז, לאחר שנפצע באורח בינוני: "מתאושש ומצבו משתפר"

השר בן גביר עדיין מאושפז: "נמצא באיום מתמיד" | תיעוד התאונה
רכבו של בן גביר הפוך צילום: מתוך התיעוד

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עדיין מטופל בבית חולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר התאונה שעבר ביום שישי סמוך לזירת הפיגוע ברמלה, במהלכה התהפך רכבו. כך הודיעה בצאת השבת לשכתו, שתקפה את התייחסות התקשורת לתאונה. "עם צאת השבת השר עודכן בצער ותדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם", נאמר בהודעת לשכת השר.

עוד נמסר מטעמו של בן גביר כי "באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר. השבח לבורא עולם ותודות לטיפול הרפואי המסור השר מתאושש ומצבו משתפר". בלשכת השר ציינו כי הוא מודה לאלפי המברכים ועשרות האלפים שהתפללו לשלומו.

בלשכתו של בן גביר הגיבו לטענה כי הרכב חצה באור אדום: "השר בן גביר נמצא באיום מתמיד על חייו והתנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7. השר חוזר הערב - ממיטתו בבית החולים - לדאוג לביטחון הלאומי של כלל ישראל - רק בשישי האחרון ראינו עדות לחשיבות הרפורמות שעושה השר בן גביר ואזרח שקיבל רישיון במסגרת הרפורמה בנשק הציל חיים".

כזכור, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התהפך ביום שישי סמוך לזירת הפיגוע הדקירה בעיר רמלה. השר פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני, ויחד עמו פונו לבית החולים מספ בני אדם, כולל בתו של בן גביר ששהתה עמו ברכב.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי השר לבטחון לאומי מתאושש מפגיעת תאונת הדרכים שעבר אתמול ומטופל על ידי הצוות בהדסה עין כרם. השר סובל משברים בצלעות וממכות יבשות ומצבו מוגדר קל. הוא יושאר באשפוז גם הלילה. בתו של השר אשר נפגעה אף היא באורח קל בתאונה, נבדקה בהדסה אמש ושוחררה לביתה.

 
איתמר בן גביר תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד