ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
פעל נגד יהודים

‏דיווח: ישראל חיסלה באיראן קצין ממשמרות המהפכה

‏דיווח בערוץ אופוזיציוני איראני: ישראל חיסלה באיראן קצין ממשמרות המהפכה שתכנן פיגועים נגד יהודים בגרמניה. הפיגועים כללו יריות לעבר בית כנסת באסן, בקבוק תבערה לעבר בית כנסת בבוכום, וניסיון הצתה של בית כנסת בדורטמונד

‏דיווח: ישראל חיסלה באיראן קצין ממשמרות המהפכה
מצעד צבאי בטהראן, איראן צילום: שאטרסטוק

דיווח בערוץ הטלוויזיה האופוזיציוני 'איראן אינטרנשיונל', כי ישראל חיסלה בתוך איראן קצין במשמרות המהפכה שהיה מעורב בניסיון פיגוע נגד יהודים בגרמניה. כתב הערוץ פוריה זראאתי, דיווח כי החיסול בוצע בירי של "מספר כדורים". לא דווח על המיקום בו האירוע התרחש.

בדצמבר 2022 אתר החדשות הגרמני Tagesschau, דיווח כי הרשויות בגרמניה מאמינות שחיל משמרות המהפכה האיסלאמי של איראן עומד מאחורי שורה של התקפות אחרונות על בתי כנסת. על פי הדיווח ב-2022, חקירה בראשות התובע הכללי של מדינת נורדריין-וסטפאליה, קבעה, כי נשיא המועצה המרכזית של היהודים בגרמניה, יוסף שוסטר, היה בסכנה ומטרה של החוליה האיראנית.

הפיגועים כללו יריות לעבר בית כנסת באסן, בקבוק תבערה לעבר בית כנסת בבוכום, וניסיון הצתה של בית כנסת בדורטמונד, בדיווח נמסר כי חשוד גרמני-איראני המכונה רמין, ככל הנראה ברח לאיראן.

בתוך כך רמזן שריף, דובר משמרות המהפכה, אמר כי 10 מדינות עזרו לישראל בהגנה ביירוטים של 300 מל"טים וטילים לפני שבועיים בהתקפה על ישראל, ואמר: "אף מדינה לא רצתה שנצליח במבצע, אבל היינו עדים לתמיכה מכל הלב של העם האיראני, מדינת השיעים הטיחה בישראל כל כך חזק שהם לא האמינו שזה מה שנעשה".

 

 

 

איראן גרמניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד