ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
חוסל מטווח אפס

מתנפל על השוטר מאחור - ודוקר: תיעוד הפיגוע בירושלים

תיעוד: כך נראה פיגוע הדקירה בעיר העתיקה ממצלמות האבטחה | בפיגוע נפצע שוטר מג"ב באורח בינוני. בתיעוד נראה המחבל, נתין זר מטורקיה בן 34, מתנפל מאחור על השוטר בעיצומו של סיור בעיר העתיקה ודוקר אותו באמצעות סכין

מתנפל על השוטר מאחור - ודוקר: תיעוד הפיגוע בירושלים
רגעי הפיגוע בירושלים צילום: מתוך התיעוד

תיעוד ממצלמות האבטחה חושף את רגעי הפיגוע שאירע בצוהריים (שלישי) סמוך לשער הפרחים בירושלים, במהלכו נפצע שוטר מג"ב באורח בינוני. בתיעוד נראה המחבל, אזרח טורכי, מתנפל מאחור על השוטר בעיצומו של סיור בעיר העתיקה ודוקר אותו. בהמשך נראה קצין מג"ב שהיה יחד עם השוטר שהוא נאבק במחבל ומחסל אותו מטווח קצר.

מתחקיר ראשוני של המשטרה עולה כי מעט אחרי השעה 12:30 הגיע מחבל חמוש בסכין לעיר העתיקה בירושלים, וברחוב מעלות שער הפרחים הסתער מאחור לעבר שוטר מג״ב ירושלים ודקר אותו באמצעות סכין שהיתה ברשותו. 

פיגוע הדקירה בירושלים צילום: דוברות המשטרה

קצין מג״ב שהיה יחד עם השוטר והבחין בסכנה, ניטרל את המחבל יחד עם הלוחם שנדקר ונאבק בו בירי מטווח קצר. בהמשך נקבע מותו של המחבל בזירה. מבירור זהות המחבל בזירת הפיגוע עולה כי מדובר בנתין זר מטורקיה בן 34.

לוחם מג"ב ירושלים שנדקר בפלג גופו העליון ונפצע בפיגוע באורח קל-בינוני פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.  כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים הגיעו לזירת הפיגוע, החלו באיסוף ממצאים וראיות ובפעולות חקירה ראשוניות. בזירת הפיגוע אותרה הסכין שבאמצעותה המחבל דקר את השוטר בפלג גופו העליון. 

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן קיים בזירת הפיגוע הערכת מצב יחד עם המפקדים, במהלכה שיבח את המענה המבצעי והמקצועי של שוטרי מג״ב, שפעלו לנטרול מהיר של המחבל. חקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שב״כ.

דוברות המשטרה הסכין, מפקד המחוז בזירה צילום: דוברות המשטרה

בשעה האחרונה, מפקד מחוז ירושלים יחד עם ממ״ר מג״ב ירושלים ביקרו את הלוחם שנפגע בפיגוע, שוחחו עמו ועם הצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק. הם התעדכנו אודות מצבו הרפואי של הלוחם שנפגע בפיגוע באורח קל- בינוני והטיפול הרפואי שהוא מקבל במקום. ממ"ז ירושלים איחל החלמה לשוטר שנפצע, ושיבח את תגובתם של שני השוטרים שפעלו במקצועיות, בנחישות תוך חתירה למגע.

 
פיגוע ירושלים מחבל טורקיה העיר העתיקה מג"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד