ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
"לא רוצים ניצחון"

אמו של החטוף תוקפת בחריפות: "קבינט של תבוסה, זו עסקת רצח"

אמו של אבינתן החטוף בעזה תקפה את קבינט המלחמה על רקע המגעים לעסקה: "קבינט של תבוסה - מוכרים לנו סיסמאות נבובות" | על הפגישה עם נתניהו: "מדברים על רפיח כאילו מדובר בגאולה. כבר לא מאמינה לשום דבר"

אמו של החטוף תוקפת בחריפות: "קבינט של תבוסה, זו עסקת רצח"
תמונות החטופים בתל אביב צילום: מרים אלסטר

דיצה אור, אמו של אבינתן אור החטוף בעזה, תקפה בצהריים (רביעי) בחריפות את מקבלי ההחלטות על רקע המגעים לעסקת חטופים חדשה. אור האשימה את חברי קבינט המלחמה ואמרה בראיון לרדיו 'קול ברמה': "מי שמנהל את המלחמה הזו זה קבינט של תבוסה - רמטכ"לים שהיו שותפים למחדל במשך 20 שנה ולא רוצים ניצחון, ולכן מוכרים לנו סיסמאות נבובות".

"הם צריכים ללכת הביתה. הייתי לוקחת מג"דים ואוגדונרים מהמלחמה ושמה אותם בקבינט המלחמה", אמרה בראיון לתכנית 'אחת בצהריים' בהגשת נתן משי ואבי גדלוביץ'. לדבריה, "המחיר של העסקה הקטנה הוא המחיר של החיים של הבן שלי, ועוד מאה חטופים. זו עסקת רצח, זה לחתום על סלקציה - שאלו ילכו לחיים ואלו שלא, ימותו".

באדיבות המשפחהאבינתן אור צילום: באדיבות המשפחה

על הפגישה של משפחות החטופים מ'פורום תקווה' עם ראש הממשלה נתניהו, אמרה אור: "שמענו מנתניהו את כל המילים הנכונות, מדברים על רפיח כאילו מדובר בגאולה. אבל אני במצב שלי כבר לא מאמינה לשום דבר. לא תהיה עסקה וזו מריחת זמן. סינוואר מקבל כל מה שהוא רוצה בלי לעשות כלום, למה שישחרר בכלל חטופים".

"יש מגמה לצבוע את העמדות של המשפחות בגוון הפוליטי, כאילו זה עניין של ימין ושמאל", אמרה, "ואני מוחה עלך כך בתוקף. ראינו שכשהייתה לחימה עצימה, הייתה עסקה של 150 חטופים. תמשיכו בלחימה ותורידו אותם על הברכיים".

חטופים אבינתן אור מלחמת חרבות ברזל דיצה אור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד