ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ביקור מיוחד

סגן השר סייר במטה הכבאות: "אסור לחכות שיקרה אסון"

סגן השר אורי מקלב, האמון על הרשות החרדית, ערך ביקור מיוחד במטה הארצי של כבאות והצלה וקיים ישיבת עבודה ממושכת עם הנציב: "אסור לחכות עד שיקרה אסון אלא להעניק את הצורך הכרחי כבר כעת"

סגן השר סייר במטה הכבאות: "אסור לחכות שיקרה אסון"
סגן השר מקלב במטה הארצי של כבאות והצלה צילום: כבאות והצלה

סגן השר אורי מקלב קיים השבוע ביקור מיוחד במטה הארצי של כבאות והצלה לישראל בראשון לציון. סגן השר מיהדות התורה קיים ישיבת עבודה ממושכת וסיור במשל"ט.

במסגרת הביקור נפגש מקלב עם נציב הכבאות אייל כספי ושמע ממנו סקירה מקיפה במשך שעה ארוכה על מערך הכבאות, ועל תפקיד לוחמי האש מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל בשמחת תורה.

בהמשך סייר סגן השר בסימולטור, שם חזה בתרחיש של שריפה. סגן השר חיזק את לוחמי האש על עבודתם המסורה סביב השעון. בהמשך סייר אף בבית הכנסת שנמצא במקום.

סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה אורי מקלב, האמון על הרשות החרדית, הודה לנציב הכבאות אייל כספי על פועלו ועל הביקור החם ואמר: "כיום ישנם לארגון אתגרים רבים, כיבוי האש נמצא יחד עם כלל גופי החירום בארץ וצריך לקבל את התקציב והתקנים הנחוצים לו". 

לדברי מקלב: "שמחנו לראות עשרות רבות של עובדים בארגון בהם נשות אברכים בני הציבור החרדי, בניהם אף עובדים בכירים בתפקידי המנהלה אשר מקבלים את היחס הראוי והרצון להתאים את סביבת העבודה לעובד החרדי. מערך כבאות והצלה לישראל מכיר ומוקיר את היכולות המיוחדות של העובדות החרדיות".

"שינויי האקלים, השינויים האורבניים והצפיפות בערים מאתגרים מאוד ולכן קבלת תקציבים ותקנים לפעולה הינם דבר הכרחי מאוד, אסור לחכות עד שיקרה אסון אלא להעניק את הצורך הכרחי כבר כעת", הוסיף מקלב. לכבאות והצלה לישראל אחריות כבדה בכל הקשור לאישורי בטיחות המבנים בארץ, בשינוי חקיקה קל ניתן יהיה להקל על הבירוקרטיה על מבני הציבור ובעיקר לאשר את בטיחות הממד"ים הפרטיים בדירות המגורים בכדי שלא יהפכו למלכודת מוות כפי שראינו בתחילת המלחמה".

כבאות והצלה אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד