י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
לא תנותח

הקנאים יצאו להפגין, המשטרה התקפלה: גופת הפעוטה תובא לקבורה

זמן קצר לאחר שהחלו הפגנות בירושלים ובבית שמש, הודיעה המשטרה לבית המשפט כי ויתרה על הדרישה לנתח את גופת הפעוטה שהלכה אתמול לעולמה בתל ציון | הפעוטה איילת ברנע ע״ה תובא לקבורה | כל הפרטים

הקנאים יצאו להפגין, המשטרה התקפלה: גופת הפעוטה תובא לקבורה
כוחות הצלה, ארכיון צילום: דוברות איחוד הצלה

המשטרה הודיעה לבית המשפט כי חזרה בה מהדרישה לנתח את גופת הפעוטה שאיבדה אתמול (ראשון) את הכרתה כששהתה אצל מטפלת בתל ציון. הפעוטה פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, בתום פעולות החייאה של כוחות ההצלה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

מוקדם יותר הגישה המשטרה בקשה לבית המשפט לביצוע נתיחה. בדיון שהתקיים בצוהריים ייצג את משפחת הפעטוה מתנדב המחלקה המשפטית של זק"א, עו"ד דרור שוסהיים. בית המשפט פסק לשחרר את הגופה לקבורה, אולם המשטרה ביקשה לעכב את ביצוע ההחלטה.

הפגנה בירושלים נגד נתיחת הגופה צילום: יהוידע בן ציון

בשל דרישת המשטרה, פרצו הפגנות במספר מוקדים בירושלים ובבית שמש. הקנאים איימו להחריף את המחאה אם המשטרה תבצע נתיחה בגופה. זמן קצר לאחר מכן הודיעה המשטרה כי וויתרה על דרישתה.

הפעוטה, איילת ברנע ע"ה בת ה-11 חודשים, תובא היום לקבורה.

"נמסר לנו כי היא לא התעוררה משנתה כששהתה אצל המטפלת", סיפר אתמול אלחנן כובאני חובש איחוד הצלה. "בסיוע חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית חולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע".

 

 

 
נתיחת גופה תל ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד