י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
הותר לפרסום

בנו של הקצין הבכיר: לוחם הימ"מ שנפצע אנוש בטול כרם - נפטר מפצעיו

המשטרה הודיעה על נפילתו של פקד ייטב לב הלוי ז"ל, לוחם הימ"מ שנפצע אנושות בפעילות שבה חוסלה חוליית המחבלים שהייתה מעורבת בפיגוע בו נרצח אלחנן קליין הי"ד

בנו של הקצין הבכיר: לוחם הימ"מ שנפצע אנוש בטול כרם - נפטר מפצעיו
פקד ייטב לב הלוי ז"ל צילום: דוברות המשטרה

לוחם הימ"מ פקד ייטב לב הלוי ז"ל, שנפצע אנוש במבצע בטול כרם, נפטר מפצעיו. כך הותר בצוהריים (רביעי) לפרסום. הלוי הוא בנו של ניצב בדימוס יורם הלוי, שהיה מפקד מחוז ירושלים ומפקד הימ"מ.

ייטב לב ז"ל פונה באורח אנוש לבית החולים בילינסון, שם נלחמו על חייו בימים האחרונים. "משטרת ישראל תעמוד לצד המשפחה השכולה ותלווה אותה לעד", נאמר בהודעת משטרה.

בית החולים בילינסון מסר כי לאחר ארבעה ימים בהם הצוותים הרפואיים נלחמו על חייו של לוחם הימ"מ שהגיע לבית החולים עם פציעת ראש אנושה, הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הלוי נפצע במהלך פעילות של לוחמי הימ"מ, צה"ל ושב"כ, בהכוונה מודיעינית מדויקת של שב"כ ואמ"ן, שפעלו מעל ל-12 שעות בטול כרם לסיכול חוליית מחבלים שהייתה מעורבת בפיגוע בו נרצח אלחנן קליין הי"ד.

לוחמי הימ"מ, צה"ל ושב"כ סגרו על מבנה בו התבצרה חוליית המחבלים שפתחה לעברם בירי. הלוחמים הגיבו בירי, בטילי כתף ובאמצעים נוספים.

בהמשך כלי טיס מאויש מרחוק של צה"ל תקף פעמיים את המבנה, בליוו כוחות הנדסה שפעלו להריסת המבנה, ובתום חילופי האש חוסלו חמשת המחבלים. כמו כן, הוחרמו ציוד צבאי וחלקי נשק.

פקד ייטב לב הלוי ז"ל טול כרם ניצב יורם הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד