י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
פגישה מיוחדת

"לא קיבל סיוע - ונפטר": ראש העיר שיתף את המתנדבים בחוויה המטלטלת

פגישת מיוחדת נערכה בין ראשי ארגון 'הצלה' לראש עיריית קרית מוצקין ציקי אבישר | "לקה בדום לב בנסיעה ונפטר בגלל שלא קיבל סיוע רפואי": ראש העיר שיתף את המתנדבים בחוויה המטלטלת שעבר במהלך הנסיעה עם אביו

"לא קיבל סיוע - ונפטר": ראש העיר שיתף את המתנדבים בחוויה המטלטלת
ראש העיר והמתנדבים צילום: דוברות הצלה

בפגישה מיוחדת שנערכה בלשכת ראש עיריית קרית מוצקין ציקי אבישר להנהלת ארגון 'הצלה', שיתף אותם ראש העיר במחויבות האישית שלו לקידום הצלת חיים. לדבריו, כשהיה ילד בגיל 11 לקה אביו בדום לב בנסיעה בערבה ונפטר בגלל שלא קיבל סיוע רפואי מהיר. "מאז אני מכיר את נושא הצלת החיים, ועושה הכל כדי לקדם אותו", אמר אבישר.

בראשית הפגישה, סקר מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף את פעילות הארגון בכל רחבי הארץ ובמחוז כרמל וקריית מוצקין בפרט. יוזעף סיפר על עשרות הכוננים והמתנדבים בקרית מוצקין והסביבה, ועל האמבולנסים ורכבי הצלת החיים שמשמשים את הכוננים בפעילותם. מהנתונים שהציגה הנהלת הצלה לראש העיר עולה כי כמעט כל אירוע חירום והצלת חיים במרחב כרמל מטופל על ידי מתנדבי הצלה. 

לצד ראש העיר המארח, השתתפו גם קב"ט העירייה אושרי אטיאס ורכז המתנדבים. מארגון הצלה נכחו בפגישה המנכ"ל יעקב יוזעף, הסמנכ"ל חיים ברגמן, הקמב"ץ מנחם אינדיג, מנהל מרחב כרמל אבי אפשטיין ואלחנן גולדשמיט. 

ראש העיר נפעם מהנתונים של פעילות הארגון, מהפעילות הענפה ב'חרבות ברזל', מהפריסה הארצית וכמות הקריאות המטופלות על ידי כונני הצלה מדי יום. הצדדים סיכמו על שיתופי פעולה ושמירה על קשר שוטף לשם הגברת פעילות הצלת חיים בקרית מוצקין והסביבה.

"אני גאה מאוד בפעילותם של מתנדבי ארגון 'הצלה' בעיר קרית מוצקין", אמר ראש העיר ציקי אבישר. "הם נותנים מעצמם יום ולילה, ללא תמורה, על מנת להציל חיים. אני רוצה להודות להם על מסירותם ועל המקצועיות שלהם."

מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף הודה לראש העיר שהקדיש מזמנו לטובת קידום הנושא החשוב ואמר כי "קרית מוצקין היא מהערים החשובות במרחב כרמל, ועל כן שיתוף הפעולה עם העירייה יסייע רבות לקידום הצלת חיים בעיר ובסביבה. מתנדבי הצלה באזור, מגלים מסירות רבה ומחויבות מקסימלית להצלת חיים. ביחד עם העירייה נעצים את פעילות 'הצלה' באזור, נכשיר מתנדבים נוספים ונרחיב את היקף רכבי הצלת החיים במרחב".

הצלה קרית מוצקין ציקי אבישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד