ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
הודיע למפכ"ל

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן פורש מהמשטרה

מפקד המחוז הודיע היום למפכ"ל כי יפרוש בעוד כחודשיים מהמשטרה לגמלאות, בתום שירות ממושך וארוך שנים בארגון: "מקבל את ההחלטה בלב שלם"

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן פורש מהמשטרה
דורון תורג'מן צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הודיע היום למפכ״ל על בקשתו לפרוש בעוד כחודשיים מהמשטרה לגמלאות, בתום שירות ממושך וארוך שנים בארגון.

ניצב דורון תורג׳מן (53) מכהן בתפקיד מפקד מחוז ירושלים מזה כשלוש וחצי שנים מאז תחילת שנת 2021. את שירותו במשטרה החל כבלש ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, מיד לאחר שירותו הצבאי כקצין בחטיבת גולני בשנת 1992. בשנת 1999 כשהיה באותה עת בתפקיד מפקד יחידת סיור בירושלים, עוטר בעיטור המופת של המשטרה לאחר שהציל חיים.

בין תפקידיו האחרונים במשטרה: מפקד מרחב קדם, מפקד מרחב דוד, מפקד תחנת נתניה, מפקד תחנת לוד ורע״ן מבצעים מחוז ירושלים.  בתפקידו הנוכחי - מפקד מחוז ירושלים במשטרה, הוביל את המחוז להישגים משמעותיים במגוון תחומים, בהם סיכול טרור, מאבק במסיתים ותומכי טרור, בין היתר באמצעות חמ״ל תודעה שהקים, התמודדות נחושה עם הפרות סדר אלימות, מאבק בפשיעה ועוד.

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, כיבד את בקשתו של ממ״ז ירושלים, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך, וציין:
״מחוז ירושלים בהובלתו של ניצב דורון תורג׳מן רשם בשנים האחרונות, הישגים משמעותיים למען שלום הציבור ובטחונו. דורון הוא מפקד וקצין מקצועי ורב זכויות ויכולות, אשר הקדיש את חייו למען הגנת העם והמולדת. הוא ביצע במהלך שירותו במשטרה מגוון תפקידי פיקוד משמעותיים בליבת העשייה המשטרתית".

"בתפקידו הנוכחי- מפקד מחוז ירושלים, הוביל את שוטרי המחוז בגאון במגוון אתגרים ומשימות, והכל תוך דוגמא אישית, מקצועיות, נחישות, מסירות רבה ודבקות במשימה. אני מודה לו מעומק הלב על שירותו המשמעותי למען אזרחי ישראל", הוסיף המפכ"ל.

ניצב דורון תורג׳מן אמר: ״אני צפוי בקרוב לסיים שירות ארוך שנים במשטרה עם סיפוק אדיר. שירות במשטרה הוא זכות, המלווה באחריות ושליחות גדולה. בשנים האחרונות זכיתי לפקד על המחוז המאתגר ביותר במשטרת ישראל, באחד המקומות הרגישים והחשובים במזרח התיכון. זהו תפקיד חיי, שאליו שאפתי להגיע מאז שהייתי קצין משטרה בתחילת דרכי. ביצעתי במרבית חיי תפקידי פיקוד וליבה במשטרה ובמחוז ירושלים בפרט. תחושת השליחות מקננת בי בכל יום ובכל מועד מחדש במקום המיוחד הזה".

דוברות המשטרהניצב דורון תורג'מןצילום: דוברות המשטרה

תורג'מן הוסיף: "הובלתי יחד עם שותפים לדרך, מפקדים, שוטרים, לוחמים וגורמי שת״פ את המחוז להישגים משמעותיים בכל התחומים. ממאבק בטרור ומחבלים, המשך בפעילות בתחום הריבונות והמשילות, ועד לטיפול בפשיעה על כל גווניה, זאת לצד פעילות קהילתית. מאז 7/10 הצלחנו לשמור את ירושלים מחוץ למעגל הלחימה ולאפשר את קיום המועדים הדתיים והאחרים כמדי שנה באופן תקין ובטוח. זר לא יבין את המורכבות, הרגישות, האחריות והאתגר המשמעותי שיש בפיקוד על מחוז ירושלים וניהול אינספור מבצעים ופעילות במציאות בטחונית מורכבת״.

"אחרי תקופה ממושכת בתפקיד, אני מרגיש שהגיעה העת לעשות לביתי, למשפחתי- רעייתי וילדיי, שבלעדיהם לא הייתי יכול להצליח בתפקיד המאתגר הזה ובכלל. בחודשים הקרובים אסיים את התפקיד ואותיר למחליפי את הזכות להוביל את השוטרים המדהימים שפועלים במחוז להישגים נוספים. אני מקבל את ההחלטה הזו בלב שלם, בתיאום מלא עם מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי ומתוך כבוד והערכה הדדית רבה".

"הערכתי הרבה ואיחולי הצלחה גם לסמפכ״ל שנבחר לאחרונה להיות המפכ״ל הבא של המשטרה. משטרת ישראל והמשרתים בה יקרים לי מאוד והם חלק בלתי נפרד ממי שאני. לאחר כ-36 שנים בשרות המדינה, מהן 32 שנים במדי משטרת ישראל, ובשלוש וחצי השנים האחרונות בתפקיד ממ״ז ירושלים, אני מרגיש גאווה גדולה וסיפוק אדיר, על ההישגים והדרך שבה הובלתי את המחוז למען תושבי העיר והמבקרים בשעריה".

השניים סיכמו כי ניצב דורון תורג׳מן ייצא לחופשת פרישה במהלך חודש יולי הקרוב, ועם מינוי מחליפו יבוצע הליך חפיפה סדור.

דורון תורג'מן מחוז ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד