ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
מעורבות משפחות פשע

חשד לשחיתות: המשטרה פשטה על עיריית תל אביב

המשטרה עצרה הבוקר 13 חשודים, בהם גם עובדי אגף התברואה בעיריית ת"א, בחשד לעבירות חמורות של שחיתות ציבורית בהיקף של מאות מיליוני שקלים ובשיתוף ומעורבות של משפחות פשע מהמגזר היהודי והערבי

חשד לשחיתות: המשטרה פשטה על עיריית תל אביב
הפשיטה המשטרתית צילום: דוברות המשטרה

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 פתחה בחקירה בשיתוף עם חקירות מכס ומע"מ ב"ש והיחידה הארצית לחשיפת יעדים ברשות המיסים, בחשד לעבירות חמורות של שחיתות ציבורית ועבירות מס והלבנת הון של מחוללי פשיעה בענף הניקיון.

מהחקירה עולה כי עובדים בחברות ניקיון המספקות שירותים למחלקת התברואה בעיריית ת"א, פעלו לקידום ענייניהם בעירייה, בין היתר בהטיית מכרזים, מתן שוחד וטובות הנאה לעובדי אגף התברואה בעירייה ומקורביהם, בתמורה לזכייה במכרזים ולשת"פ בביצוע העבירות. עוד הם חשודים בניגוד עניינים וביצוע עבירות מרמה.

דוברות המשטרההפשיטה המשטרתיתצילום: דוברות המשטרה

עוד עולה מהחקירה כי אותן חברות ניקיון הפיצו וקיזזו חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים וגרפו לכיסם עשרות מיליונים.

הבוקר החקירה הפכה גלויה עם מעצרם של 13 חשודים, בהם גם עובדי מחלקת התברואה בעיריית ת"א והם מובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ.

שחיתות עיריית תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד