ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
הודה בדמעות

"נס אמיתי": הספורטאי נפגש עם המתנדבים החרדים שהצילו את חייו

הספורטאי שהתמוטט ברחוב נפגש עם מתנדבי 'הצלה' שהצילו את חייו: "הגענו למקום ומצאנו אותו במצב קשה. ידענו שאין זמן לבזבז"

"נס אמיתי": הספורטאי נפגש עם המתנדבים החרדים שהצילו את חייו
המפגש צילום: באדיבות המצלם

מפגש מרגש נערך השבוע בין ס. שהתמוטט ברחוב ברמת גן, עם מתנדבי 'הצלה' שהוזעקו למקום והצילו את חייו. האירוע, קרה לפני כחודשיים כאשר ס. עסק בפעילות ספורטיבית שבעיצומה לקה בליבו והתמוטט ברחוב.

למזלו של ס. כונני 'הצלה' שגיב אליסף ודניאל הורברג, קיבלו קריאה על המקרה ומיד הגיעו למקום. הם מצאו אותו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. השניים החלו מיד בפעולות החייאה מצילות חיים שכללו 11 שוקים חשמליים, עיסויי לב ומתן תרופות מצילות חיים. לאחר מאמצים רבים, הצליחו להחזיר לו את הדופק ואת הנשימה.

ס. פונה לבית החולים שם אושפז במשך חודש וחצי, מחובר למכשירים מצילי חיים. לאחר מאבק קשה, הצליח להתאושש וחזר לעצמו. 

השבוע, כאמור נערך ביניהם מפגש מרגש, בהשתתפות הכוננים דניאל הורברג ושגיב אליסף שהצילו את חייו יחד עם מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף. ס. הודה בדמעות לכוננים.

"זה היה נס אמיתי", אמר הכונן דניאל הורברג. "הגענו למקום ומצאנו אותו במצב קשה. ידענו שאין זמן לבזבז, וביצענו בו פעולות החייאה אינטנסיביות. ברוך השם, הצלחנו להחזיר לו את החיים".

לדברי מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף: "זה היה מחזה מרגש מאוד. בן אדם בשנות החמישים לחייו, אדם בריא שיודע שהוא קיבל את החיים שלו במתנה בזכות כוננים מהירים ומקצועיים. האירוע הזה מוכיח שוב את החשיבות הרבה של עבודת כונני 'הצלה'. בזכות מסירותם ומקצועיותם, מצליחים מידי יום להציל חיים רבים".

החייאה ספורטאי הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד